خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قصرشیرین در گفتگو با ایلنا:

کتابخوانی زیر ساخت توسعه هر کشوری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۵۷

کتاب و کتابخوانی زیر ساخت توسعه و پیشرفت در هر کشوری است به شکلی که سطح توسعه یافتگی و میزان مطالعه کشورهای توسعه یافته ارتباط تنگاتنگی با هم دارند.

ایلنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قصرشیرین گفت: یکی از برنامه‌های ما در دهه مبارک فجر برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه کتابخانه عمومی دهخدا بود.

بیژن راستی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در قصرشیرین، اظهار داشت: ضمن اعلام این موضوع و اشاره به همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب در ۲ هزار جلد در موضوعاتی چون علوم دین و مذهبی، ادبیات و داستان، روان‌شناسی و کودک و نوجوان برای مراجعه کنندگان عرضه شده بود.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه را توسعه و تعمیق فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بیان و تصریح کرد: کتاب و کتابخوانی زیر ساخت توسعه و پیشرفت در هر کشوری است به شکلی که سطح توسعه یافتگی و میزان مطالعه کشورهای توسعه یافته ارتباط تنگاتنگی با هم دارند.

راستی فر در نظر گرفتن تمهیداتی خاص را لازمه توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب یکی از مهم‌ترین راهکارهای این موضوع به شمار می‌رود که ما نیز سعی در استفاده از آن داریم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قصرشیرین در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در طول دهه فجر برای بازدید کنندگان گفت: امیدوارم امسال دوستداران واقعی کتاب و فرهنگ استفاده کافی و وافی از این نمایشگاه برده باشند چرا که درصد زیادی از بازدیدکنندگان این نمایشگاه را قشر فرهیخته جامعه تشکیل می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز