خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه خبر داد:

طلب ۵۲۰ میلیاردی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۴۳

میزان مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیش از ۵۲۰ میلیارد ریال است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اظهارداشت: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برای زیرزمینی کردن تاسیسات برقی در محدوه میدان آزادی تا پارکینگ شهرداری، آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، علیمراد مرادی مجد گفت: البته اجرای این پروژه مستلزم ۴۰ میلیارد ریال اعتبار است و چنانچه منابع آن تامین شود، کار زیرزمینی شدن تاسیسات برقی نیز اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون از میدان فردوسی تا پارکینگ شهرداری، تاسیسات برقی به صورت زیرزمینی است، گفت: برای این شرکت زیبایی و مبلمان شهری پیشرفته بسیار اهمیت دارد و در این راستا بار‌ها با شورای شهر و شهرداری کرمانشاه نیز مذاکراتی داشته‌ایم.

مرادی مجد اظهار کرد: شرکت توانیر استان برای زیرزمینی شدن تاسیسات برقی در کلانشهر کرمانشاه، طرح‌هایی آماده دارد و با توجه به ساختار سنتی خیابان‌های کرمانشاه، اجرای این کار مشکلاتی نیز در بر دارد.

وی گفت: بهتر است این کار در خیابان‌های توریستی شهر اجرا شود و نیازی نیست در خیابان‌هایی که به اندازه کافی معبر دارند، دست به چنین اقدامی زد و‌‌ همان روش استقرار هوایی تاسیسات در خیابان‌های عریض جوابگوست اما در خیابان‌های کم عرض و توریستی مانند مدرس، زیرزمینی شدن، روش مناسبی است.

وی گفت: یکی از معایب زیرزمینی شدن تاسیسات برقی نسبت به روش هوایی، عیب یابی و رفع مشکلات این تاسیسات است که با کندی انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در پایان با اشاره به طلب ۵۲۰ میلیارد ریالی این شرکت از مشترکین، گفت: اگر این مطالبات پرداخت شود، دست این شرکت هم برای زیرزمینی کردن تاسیسات برقی باز‌تر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز