خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه خبر داد؛

تشکیل 28 پرونده تخلف انتخاباتی درکرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۵۱۱

فضای انتخاباتی پرشوری در استان داریم

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از تشکیل 28 پرونده تخلف انتخاباتی در استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز (9 اسفند)، با اشاره به فاصله زمانی یک روزه تا زمان برگزاری انتخابات  مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهارکرد: از چندماه پیش مجموعه مدیران ارشد و دستگاه های اجرایی استان با تلاش زیادی مقدمات لازم را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در استان فراهم کرده اند.

وی افزود: طی این مدت فرآیندهای انتخابات به خوبی در استان طی شد و در یک هفته اخیر هم که تبلیغات کاندیداها آغاز شده، فضای پرشور و نشاطی را در استان شاهد بوده‌ایم.

دادستان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: طبق رصدهای صورت گرفته بسیاری از کاندیداها و ستادهای انتخاباتی در یک فضای آرام و بدور از تنش به تبلیغ پرداختند که  جای قدردانی دارد.

وی در ادامه به برخی از تخلفات انتخاباتی در این ایام هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه طی این مدت 28 پرونده تخلف انتخاباتی در دادسرای کرمانشاه تشکیل شد که شش فقره آن مربوط به مدیران دستگاه های اجرایی بوده است.

کریمی خاطرنشان کرد: از این تعداد چند پرونده به دلیل تخلف انتخاباتی کاندیداها بوده و 13 پرونده هم مربوط به تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی است.

دادستان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه کاندیداها تنها تا ساعت 8 صبح فردا فرصت تبلیغ دارند، اعلام کرد: باتوجه به اینکه از ساعت 8 صبح فردا تبلیغات کاندیداها ممنوع است، هیچ کاندیدایی حق تبلیغات ندارد.

وی همچنین از فراهم بودن بسترها برای برگزاری یک انتخابات امن، پرشور و رقابتی در کرمانشاه هم خبرداد و گفت: مردم ما بارد یگر با حضور حداکثری در انتخابات تمام توطئه های دشمنان را نقش برآب می کنند و در تعیین سرنوشت خود نقش آفرین خواهند بود.

کریمی در پایان ضمن دعوت از مردم کرمانشاه برای حضور در پای صندوق های رای، اعلام کرد: مردم شهید پرور کرمانشاه همواره در طول سالهای گذشته ثابت کرده اند که پای آرمان های این انقلاب، شهدا و  امام شهدا ایستاده اند و اینبار هم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای خاری در چشم دشمنان خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز