خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

کاهش ۲۲ درصدی تجاوز به عنف / ۴۱۶ تماس با پلیس ۱۱۰ استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۷۲

فرمانده انتظامی کرمانشاه به کاهش ۴۹ درصدی چاقو کشی و قمه کشی، ۵۴ درصد شرارت، پنج درصدی نزاع دسته جمعی و ۲۲ درصدی تجاوز به عنف در این استان در ۱۰ ماهه امسال اشاره کرد.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه آمار عملکرد ۱۰ ماهه پلیس استان را تشریح کرد و اظهار داشت: در این مدت ۴۱۶ هزار و ۷۰۶ مورد تماس با پلیس ۱۱۰ گرفته شده که از این تعداد تماس ۳۴۴ هزار و ۸۱۵ تماس منجر به عملیات پلیسی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سردار کریم کشوری گفت: تعداد تماس‌هایی که با پلیس ۱۱۰ گرفته شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته و در مورد تماس‌های عملیاتی نیز افزایش یک درصدی داشته‌ایم.

وی در ادامه به کشف یک تن و ۱۹۷ کیلو و ۵۹۶ گرم انواع مواد مخدر در این مدت اشاره کرد و عنوان داشت: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دو درصدی را نشان می‌دهد.

ارشد‌ترین مقام انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری خوب رانندگان در بخش درون شهری شاهد کاهش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی بودیم، ولی متاسفانه در بخش برون شهری شاهد افزایش ۱۷ درصدی تصادفات فوتی بودیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان به کاهش ۴۹ درصدی چاقو کشی و قمه کشی، ۵۴ درصد شرارت، پنج درصدی نزاع دسته جمعی و ۲۲ درصدی تجاوز به عنف در استان در ۱۰ ماهه امسال اشاره و از همکاران خود و شهروندان تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز