خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه خبر داد؛

افتتاح دو پاسگاه مرزی در ثلاثباباجانی / امنیت مرزهای کرمانشاه در حد قابل قبولی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۴۲

مرزبانی استان کرمانشاه از افتتاح دو پاسگاه جدید در نقاط مرزی شهرستان ثلاثباباجانی خبر داد.

ایلنا: فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از افتتاح دو پاسگاه جدید در نقاط مرزی شهرستان ثلاثباباجانی خبر داد و اظهار داشت: این اقدام در راستای ارتقای بیش از پیش امنیت در مرزهای استان کرمانشاه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، سردار کیومرثشیخی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه اظهار داشت: در راستای ارتقا سطح امنیتی و بهبود خدمات مرزبانی به مردم و همچنین به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی دو پاسگاه در شهرستان ثلاثباباجانی افتتاح شد.

شیخی گفت: این دو پاسگاه در دو منطقه منطقه کانی کل و هنگ مرزی ثلاثو با هدف افزایش بیش از پیش امنیت مرزهای استان کرمانشاه افتتاح شده‌اند.

وی امنیت کنونی مرزهای استان را در حد قابل قبول عنوان کرد و اظهار داشت: استان کرمانشاه با داشتن مرزهای طولانی با کشور عراق دارای امنیت بالایی در نقاط مرزی است به گونه‌ای که می‌توان یکی از امن‌ترین مرزهای ایران را در استان کرمانشاه دانست.

وی در خصوص برگزاری برنامه‌های برگزار شده در دهه فجر توسط مرزبانی استان کرمانشاه افزود: طی این ایام برگزاری صبحگاهای مشترک با سایر هنگ‌ها و پاسگاه‌های مرزی، غبار رویی از مزار شهدا و برگزاری مسابقه قرائت و حفظ جز سی قرآن کریم در میان پرسنل مرزبانی استان کرمانشاه انجام شده است.

سردار شیخی امنیت و اقتدار در مرزهای جمهوری اسلامی را مدیون انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: استقلال کشور و امنیت حاکم بر مرزهای ایران مدیون مجاهدت‌های ملت در مبارزه با طاغوت و جانفشانی شهدا در دفاع مقدس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز