خبرگزاری کار ایران

به همت اتاق بازرگانی کرمانشاه؛

بیست و ششمین آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر کرمانشاه برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۰۱۶

بیست و ششمین آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر کرمانشاه به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مراسم روز ملی صادرات کرمانشاه و آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر استان (سال ۱۴۰۱)، پنجشنبه (۳۰ آذر) در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر کرمانشاه با حضور جناب آقای دکتر صحرایی، استاندار کرمانشاه، رئیس اتاق کرمانشاه، جمعی از مدیران استان و فعالین اقتصادی، تجار و بازرگانان خواهد بود.

در این مراسم از صادرکنندگان نمونه و همچنین صادرکنندگان شایسته تقدیر، تجلیل خواهد شد.

هدف از این گردهمایی، قدردانی از زحمات یکساله فعالین عرصه صادرات و تجارت خارجی است که بدون شک دست های پرتوان اقتصاد ایران در بازار های بین المللی هستند.

روابط عمومی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه از   عموم فعالین اقتصادی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می آورد.

گفتنی است در استان کرمانشاه واحد‌های تولیدی فراوانی فعالیت دارند که تعدادی از آنها در سالهای اخیر در زمینه صادرات جزو برترین صادرکنندگان نمونه کشوری نیز بوده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز