خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

کسب رتبه دوم شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه در تحقق شاخص های برنامه‌ای در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۶۴۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از کسب رتبه دوم این شرکت در تحقق شاخص‌های برنامه‌ای در کشور خبر داد.

بیژن کردستانی در گفت وگو با ایلنا  گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه در ارزیابی میزان تحقق شاخص‌های عملکردی و برنامه‌ای که توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ارزیابی می شود حائز رتبه دوم کشور شد.

کردستانی افزود: این شاخصا در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه فنی، صنایع کوچک، برنامه ریزی، مالی، حقوقی و سایر قسمت‌ها است.

وی با اشاره به مهمترین شاخص های حوزه فنی تصریح کرد: اخذ 53 هکتار سند ثبتی، تکمیل 95 هکتار فاز عملیاتی و ایجاد 72 هکتار اراضی صنعتی، اتصال 6 شهرک و ناحیه صنعتی به  تصفیه خانه با وضعیت بهره برداری مطلوب، احداث و تکمیل 10 واحد کارگاهی، تامین گاز شهرک صنعتی جوانرود از مهمترین شاخصای این شرکت در این حوزه است که بصورت 100 درصد محقق شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه تشریح کرد: برگزاری 21 کلینیک سیار در شهرکها و نواحی صنعتی، انجام 50 پروژه عارضه یابی و خدمات توسعه کسب و کار، برگزاری 14 تور صنعتی با حضور 295 نفر از کارشناسان و مدیران واحدهای صنعتی،افزایش ظرفیت 40 واحد صنعتی نیمه فعال، راه اندازی مجدد 20 واحد غیر فعال، فسخ 88 قرارداد راکد و آزاد سازی 20 هکتار از اراضی راکد از دیگر شاخص های مهم این شرکت است که بصورت کامل محقق شده است.

وی تاکید کرد: انعقاد 199 قرارداد واگذاری صنعتی، کارگاهی و خدماتی به مساحت حدود 53 هکتار ، تعیین تکلیف حدود 260 قرارداد در کمیته وصول مطالبات، برگزاری 31 دوره آموزشی به میزان 7084 نفر ساعت برای کارکنان از شاخص ذیگر این شرکت است. 

گفتنی است که میزان تحقق شاخصای عملکردی و برنامه ای شرکت شهرکهای صنعتی در سال 1401 به میزان 92 درصد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز