خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه خبر داد:

پلمپ ۳۲ آژانس تاکسی تلفنی متخلف در کرمانشاه

کد خبر : ۱۴۰۰۲۴

۳۲ آژانس تاکسی تلفنی متخلف طی امسال در شهر کرمانشاه پلمپ شد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: با رانندگان متخلف آژانس‌های تلفنی که دارای نوار شطرنجی بر روی کاپوت خودرو، تابلو آژانس بر روی سقف و نیز برچسب شناسه کد آژانس بر روی بدنه خودرو نباشند و همچنین مدیران آژانس‌های تاکسی تلفنی که شرایط مکانی را رعایت نکنند، برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، رضا قاسمی فر با اعلام اینکه ۳۲ آژانس تاکسی تلفنی متخلف طی امسال در شهر کرمانشاه پلمپ شده‌اند، گفت: عمده برخورد سازمان تاکسیرانی با واحدهای غیرمجازی که بیشتر شرایط مکانی و محیطی را رعایت نکرده‌اند است و طی این مدت به ۴۰ آژانس تاکسی تلفنی نیز تذکر داده شده است.

به گفته وی با اجرای این طرح کارت سوخت خودرو رانندگان متخلف آژانس‌های تلفنی تحت پوشش سازمان تاکسیرانی که تخلف آنان توسط بازرسان گزارش شود، باطل خواهد شد.

قاسمی فر تاکید کرد: بر اساس قانون باید تمامی رانندگان آژانس‌ها در شهر کرمانشاه پروانه تاکسیرانی را دریافت کنند.

وی افزود: عملکرد‪ اکثر آژانس‌های فعال تاکسی تلفنی تحت پوشش این سازمان در قالب مقررات ابلاغی است و تلاش سازمان تاکسیرانی این است که تخلف درصد کمی از آژانس‌ها سبب بدجلوه یافتن چهره شهر و سایر آژانس‌های تحت پوشش این سازمان نشود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی یادآور شد: آژانس‌ها موظفند برای تمامی خدمات ارائه شده به شهروندان مواردی از جمله نام راننده، مقصد و مبدأ مسیر، تاریخ و ساعت رفت و برگشت و همچنین مبلغ دریافتی از مسافران را در دفتر ثبت سرویس قید کنند تا مورد ارزیابی و بازرسی سازمان قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز