خبرگزاری کار ایران

بمناسبت روز پزشک و داروساز؛

از پزشکان  و پیشکسوتان نمونه استان کرمانشاه تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۳۷۳

در مراسمی که به مناسبت روز پزشک و روز داروسازی در تالار برق  کرمانشاه برگزار شد، پزشکان نمونه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی و از آنها تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه در  این مراسم که به پاس گرامیداشت مقام پزشک و داروساز با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های پزشکان در تالار برق شهر کرمانشاه برگزار شد پزشکان نمونه و برتر دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه معرفی و از زحمات آنها قدردانی شد.

در  این مراسم ضمن ادای احترام به شهدای مدافع سلامت, نشان سپاس به تعدادی از پزشکان پیشکسوت و فعال حوزه درمان و دارو سازان اعطا شد و از زحمات آنها تقدیر به عمل آمد .

در ادامه محمد باقر حیدری رئیس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه  تعارضات بین رشته ای را از چالش مهم  جامعه پزشکی خواند و بیان کرد: تعارضات و همپوشانی‌های بین رشته‌ای به هر روی وجود دارد ، در مواردی دستورالعمل ها تغییر پیدا کرده و ممکن است بر تعارضات بیفزاید اما این موارد را باید با پیگیری‌هایی در داخل جامعه پزشکی و از طریق کمیسیون صلاحیت حرفه‌ای حل و فصل کرد و حل این تعارضات را نباید به خارج از جامعه پزشکی  کشانید.

وی به توانمندسازی جامعه پزشکی و ارتقاء سطح علمی خدمات در این رابطه به عنوان چالش مهم دیگر فراروی جامعه پزشکی اشاره کرد و در این رابطه نقش سازمان های نظام پزشکی را موثر و پر رنگ دانست و گفت: باید توانمندی های پزشکانمان را به روز کنیم و در این مسیر با برنامه و هدفمند حرکت کنیم که در این بین نقش سازمان های نظام پزشکی می تواند بسیار موثر و حائز اهمیت باشد 

در ادامه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با تاکید بر اینکه همواره حامی جامعه پزشکی استان بوده است، خاطرنشان ساخت: ما هم به عنوان همکاران شما در بخش دولتی، از تمامی مشکلات و چالش های پیش روی جامعه پزشکی مطلع هستیم و تا توان ممکن سعی می کنیم مشکلات را مرتفع و دردها را به گوش مسئولین برسانیم.

اجرای تئاتر موضوعی چالش های جامعه پزشکی و همچنین موسیقی عرفانی و در نهایت تجلیل از جامعه پیشکسوت و پزشکان نمونه کرمانشاه پایان بخش مراسم قدردانی از روز پزشک بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز