خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم والیبال جوانان کرمانشاه؛

خستگی و مسمومیت بازیکنان علت باخت در بازی اول / 26 ساعت در راه بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۷۹۴

سرمربی تیم والیبال جوانان کرمانشاه از مسمومیت و گرمازدگی 16 نفر از بازیکنان تیم کرمانشاه خبر داد.

محمود کَسعلی  سرمربی تیم والیبال جوانان کرمانشاه در گفت و گو با ایلنا  با اشاره به باخت تیم کرمانشاه در بازی نخست در رقابت های قهرمانی کشور، گفت: متاسفانه به علت عدم تهیه بلیط هواپیما یا قطار توسط هیات والیبال، تیم کرمانشاه مجبور شد با اتوبوس به بجنورد اعزام شود و در بین راه خرابی اتوبوس نیز باعث شد که مسیر ۱۸ ساعته را در ۲۶ ساعت طی کنیم که همین امر باعث خستگی، گرمازدگی و مسمومیت اکثر بازیکنان شد و همین امر باعث باخت کرمانشاه در بازی اول شد. 

وی  با اشاره به اعزام تیم والیبال جوانان کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشور، اظهارکرد: حدود یک ماه پیش فدراسیون‌نامه و تاریخ زمان برگزاری مسابقات را به هیات استان اعلام کرد.

وی افزود: وقتی به زمان برگزاری مسابقات نزدیک شدیم، مسئولان هیات اعلام کردند که نتوانسته‌اند بلیط قطار یا هواپیما برای بازیکنان تهیه کنند و مجبور شدیم تیم را با اتوبوس به بجنورد اعزام کنیم.

وی تاکید کرد: درحالی که تیم ما صبح روز شنبه (۱۴ مرداد) اولین بازی خود را در این مسابقات برابر تبریز داشت، عصر روز پنجشنبه که به شهر بجنورد رسیدیم به علت بدحالی ۱۶ نفر از بازیکنان آنها را به بیمارستان منتقل کردیم.

وی تصریح کرد: باتوجه به بدحالی اکثر بازیکنان تیم، در بازی اول برابر تبریز مجبور شدیم از ترکیب اصلی و ذخیره استفاده کنیم و علیرغم اینکه بازیکنان خوب بازی کردند، اما در نهایت بازی را با نتیجه سه بر دو واگذار کردیم.

وی ادامه داد: اگر بازیکنان ما با قطار یا هواپیما به این مسابقات اعزام شده بودند، قطعا می‌توانستیم در این دیدار هم پیروز شویم، زیرا زمانی که یک بازیکن ۱۰ ساعت به بالا سوار ماشین باشد، چند روز طول خواهد کشید تا بدنش به فرم عادی بازگردد.

وی افزود: با اینحال بازیکنان ما در بازی دوم برابر تیم کردستان خوب ظاهر شدند و توانستند این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند و امروز(۱۶ مرداد) سومین دیدار خود را برابر تیم سمنان خواهیم داشت.

به گفته وی، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان کشور به میزبانی شهر بجنورد با حضور تیم‌های یزد، لرستان، کرمانشاه، خراسان شمالی، توابع تهران، آذربایجان شرقی، سمنان و کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز