خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل توزیع برق استان:

برق ۱۵ اداره پُرمصرف کرمانشاه قطع شد / مشترکین خانگی۲۲ میلیارد پاداش گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۵۸۹

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از سهم ۲.۵ درصدی تغییر ساعت کاری دستگاه‌ها در مدیریت پیک بار خبر داد و گفت: تاکنون برق حدود ۱۵ اداره و بانک پُرمصرف استان قطع شده است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، محمد مرادی، با اشاره به اینکه طی روزهای گرم اخیر ثبت رکوردی جدید از مصرف برق در کرمانشاه نداشتیم، افزود: از ابتدای فصل گرما تا کنون بیشترین پیک روز را در تاریخ ۱۷ تیر ماه و به میزان ۷۷۹ مگاوات و بیشترین پیک شب را نیز ۱۴ تیر و به میزان ۷۹۳ مگاوات داشتیم.

وی گفت: با اقداماتی که در راستای مدیریت پیک بار انجام شده، فعلا شاهد ثبت رکورد جدیدی از مصرف برق نبوده و خوشبختانه ناپایداری شبکه وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در نظر گرفتن مشوق و پاداش برای مشترکین بخش خانگی را از جمله این اقدامات برشمرد و عنوان کرد: از ابتدای فصل گرما میزان مصرف برق مشترکین بخش خانگی ۳.۳ درصد کاهش یافته و در همین راستا خرداد ماه حدود ۲۲ میلیارد ریال پاداش مدیریت مصرف به مشترکین خانگی استان اختصاص یافته است.

مرادی همچنین از اخطار به مشترکین پُرمصرف خانگی خبر داد و تاکید کرد: این اخطار فعلا به مرحله قطع برق نرسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه به دستگاه‌های پرمصرف نیز اخطار لازم داده شده، خاطرنشان کرد: تاکنون برق حدود ۱۵ دستگاه و بانک پرمصرف را قطع کرده‌ایم.

وی از تاثیر تغییر ساعت کاری ادارات بر مدیریت مصرف برق نیز یاد کرد و افزود: این تغییر ساعت حدود ۲۰ مگاوات کاهش مصرف را در پیک روز به دنبال داشته که معادل حدود ۲.۵ درصد مصرف برق استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با مجموع اقداماتی که در بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده شاهد مدیریت مصرف برق استان باشیم و ماه‌های باقی مانده از فصل گرما را نیز بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز