خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه:

تعداد ایستگاه‌های مطالعه در سطح استان کرمانشاه به ۲۴ عدد می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۱۸

تا پایان سال ۹۲ تعداد ایستگاه‌های مطالعه را به ۲۴ عدد در سطح استان کرمانشاه خواهیم رساند.

ایلنا: مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در این بازدید ضمن شرح نحوه فعالیت ایستگاه‌های مطالعه استان گفت: در استان هم اکنون ۲۰ ایستگاه مطالعه مستقر داریم و همه این ایستگاه‌ها در حال ارائه خدمات به مردم عزیز استان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در استان کرمانشاه، اسماعیل احمدی ضمن اشاره به استقبال خوب مردم از طرح مذکور افزود: درخواست‌های فراوانی برای استقرار ایستگاه مطالعه در ارگان‌ها و ادارات مختلف داشته‌ایم ولی بنا به سهمیه استان بسیاری از این درخواست‌ها را نتوانسته‌ایم جواب مثبت دهیم.

احمدی در ضمن ارائه این گزارش به سرپرست فرمانداری شهرستان کرمانشاه گفت: تا پایان سال ۹۲ تعداد ایستگاه‌های مطالعه را به ۲۴ عدد در سطح استان کرمانشاه خواهیم رساند.

وی نحوه خدمت رسانی این ایستگاه‌ها را تشریح و عنوان کرد: کار‌شناسان ما بصورت روزانه اقدام به شارژ کتاب‌های ایستگاه‌ها می‌کنند و هر دو ماه یکبار نیز عناوین کتاب‌های ایستگاه تعویض می‌شود.

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان در انتهای صحبت‌های خود با اشاره به ورود ۲۶۰ هزار جلد کتاب جهت این ایستگاه‌ها از زمان راه اندازی تاکنون گفت: تا کنون ۶۰ عنوان کتاب در رده‌های سنی کودک، نوجوانان و بزرگسالان و همچنین نوسوادان در زمینه‌هایی چون رمان و داستان، ادبیات و شعر و علوم نظری در این ایستگاه‌ها شارژ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز