خبرگزاری کار ایران

آزادی ۴۴ زندانی با کمک شورای خیران دادگستری استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۶۶۳

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: همزمان با نیمه شعبان ۴۴ زندانی با کمک شورای خیران دادگستری استان کرمانشاه آزاد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، توسلی زاده درنشست شورای خیران دادگستری استان کرمانشاه افزود: مبلغ بدهی این زندانیان حدود ۴ میلیاردو هشتصد میلیون تومان است، اما با تلاش‌های انجام شده این مبلغ به یک سوم یعنی حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون توان تقلیل پیدا کرد و درشورا مصوب شد بخشی از این بدهی توسط شورای خیرین دادگستری پرداخت و این زندانیان در نیمه شعبان آزاد شوند.

وی تصریح کرد: از دیگر مصوبات شورا کمک ۲۰۰ میلیون تومانی به مددجویان بهزیستی، کمک به هنرستان دخترانه صنایع شیمیایی، کمک به مرکز آبشار عاطفه‌ها برای تهیه جهیزیه و نیز کمک به برخی تیم‌های ورزشی استان برای شرکت در مسابقات بود که به تصویب رسید..

وی تاکید کرد: از همه افراد دارای تمکن مالی درخواست می‌شود به این امر خیر برای کمک به نیازمندان استان کمک کنند تا بتوانیم از این طریق برخی از آسیب‌های اجتماعی را کنترل کنیم .

شورای خیران و مشارکت‌های مردمی استان کرمانشاه به منظور هدفمند کردن فعالیت‌های خیران و توسعه مشارکت‌های مردمی به ویژه در زمینه سیاست گذاری قضائی، پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی، حمایت از بزه دیدگان، میانجیگری، صلح و سازش و آزادی زندانیان جرایم غیر عمدی و حمایت از خانواده‌های زندانیان و توسعه فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی و با هدف توسعه فرهنگ مشارکت‌های مردمی و خیرین، دردادگستری استان کرمانشاه تشکیل شده است. 

این شورا از آغاز تاسیس تاکنون در آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد، کمک به خانواده‌های شهدای سلامت، ویزیت رایگان برای زندانیان نیازمند، تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان مدارس مناطق محروم، تهیه ساختمان جهت مرکز ملاقات فرزندان طلاق و کمک به اشتغال ۱۵ نفر از زنان بی سرپرست و بد سرپرست مشارکت کند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز