خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا خبر داد:

۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به ۴ شهرک صنعتی در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۵۱

برآوردهای اولیه توسط کارشناسان شرکت گاز نشان می‌دهد که برای گازرسانی به ۴ شهرکت صنعتی در استان کرمانشاه به اعتباری معادل ۲۵ میلیارد ریال نیازمند هستیم.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: شهروندان کرمانشاهی در ایام سرد سال و در مواقعی که برودت هوا محسوس می‌شود برای قطع نشدن گاز نسبت به مصرف بهینه گاز تلاش دو چندانی داشته باشند.

سیدحمید فانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط این شرکت، تلاش خواهیم کرد که در روزهای سرد زمستان قطعی گاز در هیچ نقطه‌ای در استان نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تمام تلاش این شرکت برای گازرسانی به اقصی نقاط استان است، افزود: برای صرفه جویی در سوخت‌های فسیلی همانند نفت، بنزین، گازوئیل و… تلاش داریم که صنایع این استان به را به گاز طبیعی مجهز کنیم تا هم باعثصرفه جویی مالی شویم و هم نقشی در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی داشته باشیم.

فانی تاکید کرد: در حال حاضر ۱۶ شهرک صنعتی در استان کرمانشاه داریم که تنها چهار شرکت از نعمت گاز محروم هستند و تمام تلاش ما و پرسنل شرکت گاز استان کرمانشاه این است که تا قبل از سال ۹۴ این چهار شهرک نیز صاحب گاز طبیعی شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این ۴ شهرک صنعتی نیازمند تامین اعتبار کافی هستیم، اظهار داشت: برآوردهای اولیه توسط کار‌شناسان این شرکت نشان می‌دهد که برای گازرسانی به این شهرکتهای صنعتی به اعتباری معادل ۲۵ میلیارد ریال نیازمند هستیم.

فانی این چهار شهرک صنعتی نیازمند گاز در استان را شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های پاوه، قصرشیرین، سرپ ذهاب و دالاهو عنوان کرد.

گفتنی است که در حال حاضر شهرک‌های صنعتی «فرامان ۱و ۲ و۳»، «ماهی‌دشت»، «پاوه»، «گیلانغرب»، «کنگاور»، «سنقر»، «بیستون»، «روانسر»، «اسلام آبادغرب یک»، «آب باریک صحنه»، دارای گاز هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز