خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه:

کارگر نباشد تولید معنا پیدا نمی کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۳۸

کارگر و کارفرما دو بال پرواز برای رسیدن به تولید با کیفیت هستند و تا کارآفرینان نباشند کار وجود نخواهد داشت و تا کارگر نباشد تولید معنا پیدا نمی کند.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تعامل کارگران و کارفرمایان حفظ اشتغال و افزایش تولید و بهره وری را بدنبال دارد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از کرمانشاه، " سهراب براندیشه " با اشاره به نقش اساسی کارگران و کارفرمایان در رسیدن به استقلال اقتصادی، گفت: کارگران و کارفرمایان در کنار هم و با هم می توانند روند رو به رشد اقتصادی کشور را شتاب بخشند.

" براندیشه " از افزایش تشکل های کارگری و کارفرمایی در کشور خبر داد و گفت: تشکل های کارگری و کارفرمایی می توانند دولت را در رسیدن به اهدافش یاری دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: تعامل و همکاری تشکل های کارگری و کارفرمایی در استان کرمانشاه بی نظیر و زبانزد است.

وی در ادامه برگزاری نشست های سه جانبه کارگر، کارفرما و دولت را در حل مشکلات فراروی تولید مهم دانست و گفت: در سایه این تعامل هم اشتغال موجود حفظ شده و هم بهره وری و تولید افزایش خواهد یافت.

" براندیشه " اظهار داشت: کارگر و کارفرما دو بال پرواز برای رسیدن به تولید با کیفیت هستند و تا کارآفرینان نباشند کار وجود نخواهد داشت و تا کارگر نباشد تولید معنی پیدا نمی کند.

وی در پایان افزود: دولت هم به عنوان یک ضلع مثلثپیشرفت اقتصادی کشور توجه ویژه ای به بحثسرمایه گذاری داشته و در تنظیم روابط کارگر و کارفرما و حل و فصل دعاوی بین آنها بدرستی عمل کرده و در خدمت قشر کارگر و کارفرما است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز