خبرگزاری کار ایران

پنجشنبه هفته جاری؛

پیکر مطهر دو شهید گمنام در ماهیدشت تشییع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۶۴

همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، آیین تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه در شهر ماهیدشت از توابع استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

ایلنا: پیکر مطهر دو شهید گمنام در ماهیدشت تشییع می‌شود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: این شهدا ۲۶ و ۲۱ ساله هستند و به ترتیب در عملیات‌های خیبر در جزیره مجنون و والفجر ۸ در منطقه عمومی فاو به شهادت رسیده‌اند.
به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، علیمراد محمدی اظهار داشت: پیکر مطهر این شهدا ساعت ۱۰صبح پنجشنبه در ماهیدشت بر روی دستان مردم مومن، انقلابی و شهید پرور تشییع و در بوستان شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شوند.
محمدی ادامه داد: آیین‌های دیگری برای استفاده معنوی مردم از حضور این شهدای بزرگوار در سطح استان برنامه ریزی و اجرا می‌شود.
وی، حماسه فرهنگی تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس را موجب برکات فراوانی ار جمله ایجاد فضای معنوی در سطح استان، ایجاد بستری مناسب برای پاسداشت میراثعظیم معنوی دفاع مقدس و گسترش معارف و سیره شهدا عنوان کرد.
محمدی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و عموم مردم غیور و شهید پرور استان کرمانشاه خواست در این آیین‌های معنوی شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز