خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه خبر داد؛

بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان شهدا تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۹۰۱

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از بهره‌برداری اورژانس بیمارستان شهدا تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، میثم حجتی‌پور امروز در نشست خبری به مناسبت  دهه مبارک فجر برگزار شد، گفت: انتقادات و پیشنهادات مراجعه کنندگان در این سامانه ثبت و با دقت بررسی می شود و این در حالی است که برای همه مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تامین اجتماعی که ترخیص می‌شوند، پیامکی حاوی لینک نظرسنجی هم برای آنها ارسال می‌گردد که می‌توانند میزان رضایتمندی خود را از کیفیت خدمات دریافتی بیان کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: سه معاونت خدمات درمانی (ارائه خدمات مستقیم)، راهبردی اسناد پزشکی (ارائه خدمات غیرمستقیم) و توسعه منابع انسانی در حوزه درمان خدمت‌رسانی میکنند و در صدد توسعه خدمات به ویژه در شهر کرمانشاه با توجه به افزایش جمعیت تحت پوشش نیز هستیم.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی در حوزه درمان طی چند سال اخیر بیان داشت: ارتقای هتلینگ مراکز بیمارستانی از جمله این طرح‌ها است که به جرات می‌توان گفت دو مرکز بستری و بیمارستانی شهر کرمانشاه به لحاظ هتلینگ و امکانات بستری و رفاهی برای بیمار جزو بهترین مراکز شهر کرمانشاه است.

حجتی‌پور رضایت‌مندی از حوزه درمان کرمانشاه را ۸۰ درصد اعلام و عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی سامانه‌ای تحت عنوان ۱۴۲۰ (سامانه ارتباط مردمی) در دسترس جامعه هدف قرار دارد و میزان رضایتمندی نیز بر اساس این سنجش سیستمی بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: اورژانس بیمارستان شهدا یک مرکز مهم در استان است و ماهانه بین ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر مراجعه کننده دارد و از پرمراجعه کننده‌ترین مراکز درمانی به شمار می‌رود؛ با توجه به متراژ پایین این مرکز و نیاز بازسازی توسعه آن ضروری دیده شد و در حال حاضر این اورژانس در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع در دو طبقه با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال ساخت است که از بزرگترین مراکز اورژانسی کشور محسوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در بحث تجهیز این اورژانس نیز از بهترین امکانات و تجهیزات به روز استفاده خواهد شد و براساس پیش بینی‌های صورت گرفته این اورژانس تا اواخر سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز