خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی آبفای کرمانشاه با اشاره به برودت هوا؛

شهروندان برای محافظت از کنتورهای آب عایق بندی لازم را انجام دهند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۵۹

شهروندان برای محافظت از کنتورهای آب عایق بندی‌های لازم را در زمان سرما و برودت هوا را انجام دهند.

ایلنا: مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: برودت و سرمای هوا باعثیخ زدگی تعداد زیادی از کنتور‌ها و لوله‌های آب شرب استان کرمانشاه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، علی مرادی اظهار داشت: عمده موارد یخ زدگی مربوط به کنتور و لوله‌های آب داخل منازل است که با رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان براحتی قابل پیشگیری است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان کرمانشاه با اشاره به اقداماتی که شهروندان می‌توانند در خصوص پیشگیری از یخ زدگی لوله‌ها و کنتورهای منازلشان انجام دهند، اعلام کرد: عایق کردن کنتور به وسیله پشم شیشه، گونی، موکت و سایر الیاف مصنوعی در محفظه کنتور و همچنین عایق بندی لوله‌های آب در فضای باز ساختمان از جمله این راهکار‌ها است.

مرادی تصریح کرد: شهروندان در زمان بروز یخبندان باید از اقداماتی از قبیل ریختن آب جوش روی کنتور، روشن کردن آتش در حوضچه کنتور و باز گذاشتن شیر آب جهت رفع یخ زدگی کنتور و لوله‌های آب خودداری کنند.

وی در پایان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مواجه شدن با هرگونه یخ زدگی با مرکز ارتباط مردمی شرکت(سامانه ۱۲۲) که بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی‌های لازم برای مشترکین است تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل آن‌ها اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز