خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه:

خانواده مراقب عنوان های جعلی باشند/ عضویت در تیم ملی هزینه ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۰۳۱

نایب رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: خانواده ها مراقب عناوین جعلی مسابقات دنیای کاراته در داخل و خارج از کشور باشند و فریب افراد سواستفاده کننده را نخورند.

مسلم زین الدینی در گفت و گو با ایلنا خاطرنشان کرد: در دنیای ورزش های رزمی مشاهده شده است که برخی افراد با جعل عناوینی چون مسابقات قهرمانی جهان، تیم ملی فلان سبک و امثال آن از ورزشکاران هزینه ای را دریافت می کنند و پس از بازگشت از مسابقات،  آن ورزشکار احساس می کند قهرمان جهان شده یا عضو تیم ملی است اما پس از آنکه استعلام صلاحیت و اعتبار مسابقات اخذ می شود متوجه می شویم مسابقات بسیار کم اعتبار و حتی گاها فاقد اعتبار بوده است.

زین الدینی خاطرنشان کرد: مرجع دعوت به تیم ملی کاراته فدراسیون کاراته و کمیته ملی المپیک است و هیچ گاه از  ورزشکار بابت عضویت در تیم ملی هزینه ای دریافت نمی کند، این ملاک مهم ترین ابزار ارزیابی ادعای افراد سواستفاده گر است که خانواده ها باید مراقب آن باشند.

وی ادامه داد: خانواده های  ورزشکاران حتما توجه داشته باشند برای حضور در مسابقات برون مرزی مجوز شورای برون مرزی فدراسیون کاراته لازم بوده و پیش از اعزام حتما از طریق هیات کاراته استان و یا فدراسیون استعلام لازم در خصوص صلاحیت مسابقات انجام شود ، چرا که پس از بازگشت هیات کاراته و فدراسیون هیچ گونه عواقبی را متحمل نخواهد شد.

پیشکسوت کاراته استان یاداور شد: فدراسیون و هیات کاراته استان کرمانشاه  به صورت مستمر و منظم اقدام به برگزاری مسابقات داخلی دارای صلاحیت و کیفیت لازم می کند، حضور در این مسابقات بهترین را ارزیابی توان و ظرفیت ورزشکاران است و به ورزشکاران توصیه می شود برای ارزیابی خود در این مسابقات حاضر شوند.

زین الدین یادآور شد:  پرداخت هزینه برای حضور در تیم ملی کاملا خلاف واقع بوده و حضور در مسابقات برون مرزی بدون اخذ مجوز از شورای برون مرزی فدراسیون نیز تخلف است ، این دو مساله مهم باید مدنظر کلیه ورزشکاران قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیات کاراته از تمام ظرفیت های خود برای مقابله با افراد سواستفاده کننده استفاده می کند و در این راه نیازمند آگاهی و همکاری خانواده ها ورزشکاران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز