خبرگزاری کار ایران

رییس راه و شهرسازی شهرستان قصرشیرین:

زلزله به ۹۰۰ واحد مسکونی و اداری قصرشیرین خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۹۱

زلزله هفته اول آذرماه سال‌جاری به ۹۰۰ واحد مسکونی و اداری قصرشیرین خسارت وارد کرده است.

ایلنا: رییس راه و شهرسازی شهرستان قصرشیرین با اشاره به زلزله اوایل آذرماه سال‌جاری، گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده، بر اثر وقوع بیش از۳۰۰ زمین لرزه و پس لرزه از یک تا۱۰درصد واحد‌های مسکونی و اداری شهرستان قصرشیرین دچار خسارت شده و که این خسار‌ت‌های در حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قصرشیرین، یونس حیدری اظهار داشت: بر اثر زلزله هفته اول آذرماه سال جاری به ۹۰۰ واحد مسکونی، اداری، تجاری، نظامی، آموزشی، مذهبی و فرهنگی این شهرستان خسارت وارد شده است.

حیدری با اشاره به اینکه ۲۲۰ مورد از واحدهای خسارت دیده از منازل سازمانی، اداری و انتظامی است، بیان داشت: خسارت وارده بر این واحد‌ها بیشتر از ناحیه راه پله، دیوار‌ها و همچنین بافت فرسوده است و فرسودگی برخی از این واحد‌ها به نوع ساخت آن‌ها در زمان بازسازی بر می‌گردد.

وی در پایان تاکید کرد: تاکنون تعداد ۹۰۰ درخواست مردمی به این اداره ارائه شده که از این تعداد، ۶۰۰ درخواست با اعزام کار‌شناس برای تعیین برآورد خسارت وارد شده اقدام و ۳۰۰ درخواست بعدی در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز