خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه؛

نمایشگاه‌های اتومبیل کرمانشاه به زودی ساماندهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۸۱

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه، از ساماندهی نمایشگاه‌های اتومبیل سطح شهر خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه گفت: برای انتقال واحدهای خرید و فروش خودرو جایگاه مناسبی در ضلع غربی پل ایثار و ابتدای خیابان دولت آباد درنظرگرفته شده و در دست احداثاست که در آن ساختمان‌هایی برای خرید و فروش اتومبیل در نظر گرفته شده و بخش عمده‌ای از کارهای ساخت این مکان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، الهیار رحمانی با بیان اینکه با ساخت این محل، نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های خودرو در محلی مناسب سازماندهی خواهند شد و معضلات خیابان‌های شهر که هم اکنون محل تجمع خریدان و فروشندگان خودرو شده‌اند، نیز حل می‌شود، تأکید کرد: محلی که برای ساماندهی نمایشگاه‌های خرید و فروش خودرو درنظر گرفته شده محلی مناسب با همه امکانات لازم است و ورود و خروج خودرو‌ها به این محل کنترل خواهد شد.

رحمانی تاکید کرد: با ساخت این محل خرید و فروش خودرو در معابر اصلی و خیابان‌ها ممنوع خواهد بود و با افراد متخلف با همکاری راهنمایی و رانندگی و همچنین معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری برخورد خواهد شد.

مدیر عامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه کار ساخت این محل از دو ماه پیش آغاز شده است، یادآوری کرد: این مکان در ماههای آینده به بهره برداری می‌رسد و بعد از ساخت به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز