خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد:

۶ پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۸۲

به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل ونقل، شش پروژه به همت ادره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه آماده شده که مورد بهره برداری و افتتاح قرار می‌گیرند.

ایلنا: مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل، شش پروژه به همت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه آماده شده که مورد بهره برداری و افتتاح قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای استان کرمانشاه، حسن فدایی اظهار داشت: مبلغ هزینه شده در این شش پروژه افزون بر ۷ میلیارد تومان خواهد بود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: این پروژه‌ها عبارتند از پل زیرگذر «بلوردی» به طول ۲۵۰متر، تقاطع همسطح کمربندی اسلام آبادغرب به ایلام به طول ۲/۲ کیلومتر، بهسازی محورسرپل ذهاب به تازه آباد به طول ۵/۵ کیلومتر، روکش آسفالت کمربندی اسلام آبادغرب به طول ۴ کیلومتر، روکش آسفالت کارخانه سیمان تا پل کمربندی شرقی به طول ۵/۵ کیلومتر و روکش آسفالت صحنه به بیستون به طول ۵/۴ کیلومتر که باعثایمنی بیشترراه‌ها و کاهش تصادفات در این محور‌ها می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: از رانندگان انتظار داریم ضمن توجه به هشدارهای نیروهای راهداری و پلیس راه و رعایت نکات ایمنی ازقبیل همراه داشتن زنجیر چرخ، مطمئن شدن از سلامت سیستم برف پاکن و بخاری خودرو، رعایت فاصله مطمئنه از خودرو جلویی و رعایت سرعت مطمئنه، قبل از اقدام به رانندگی در راه‌های استان با تلفن گویای۱۴۱ و تلفن ۴۲۳۳۳۳۲ و۴۲۳۳۳۳۳ مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل تماس گرفته و از چگونگی وضعیت راه‌های استان با خبر شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز