خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ثلاثباباجانی در گفتگو با ایلنا:

مرزنشینان کارت الکترونیکی مبادلات مرزی را از دفاتر پیشخوان دریافت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۰۰

تمامی مرزنشینان برای دریافت کارت الکترونیکی مبادلات مرزی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

ایلنا: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ثلاثباباجانی اظهار داشت: شهرستان ثلاثباباجانی در حال حاضر ۹ تعاونی مرزنشین دارد. این تعاونی‌ها به منظور تأمین کالاهای ضروری افراد تحت پوشش خود فعالیت صادرات و واردات انجام می‌دهند.

عزیز غفوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ثلاثباباجانی گفت: تعاونی‌های مرزنشین در شهرستان ثلاثباباجانی می‌توانند مطابق قانون و مقررات ساماندهی مبادلات مرزی به واردات ۶۶ قلم کالا اقدام کنند.

وی افزود: کارت‌های مبادلات مرزی برای مرزنشینان سرپرست خانوار و مطابق قوانین و مقررات مربوطه صادر می‌شود که بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت از ابتدای بهمن ماه سال جاری فرایند صدور کارت مبادلات مرزی به صورت الکترونیکی و از طریق دفا‌تر پیشخوان صورت پذیرفته است.

غفوری در پایان تصریح کرد: برای تمامی مرزنشینان متقاضی کارت مبادلات مرزی پس از تحویل مدارک به دفا‌تر پیشخوان حوزه استحفاضی خود و احراز هویت، کارت الکترونیکی صادر خواهد شد. واز این پس تمامی فعالیت‌های مبادلات مرزی این تعاونی‌ها، اعم از اختصاص سهمیه مبادلات مرزی، صادرات، واردات و… از طریق این کارت الکترونیک صورت خواهد پذیرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز