خبرگزاری کار ایران

یک و نیم متر فضای مطالعه برای هر ۱۰۰ شهروند اسلام‌آباد غرب

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۹۷

به ازای هر ۱۰۰ نفر یک و نیم متر فضای مطالعه در شهرستان اسلام آباد غرب وجود دارد.

ایلنا: سرپرست فرمانداری اسلام آبادغرب در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان گفت: به ازای هر ۱۰۰ نفر یک و نیم متر فضای مطالعه در شهرستان اسلام آباد غرب وجود دارد که با راه اندازی کتابخانه مسکن مهر، مرکزی و قلعه شیان این فضا افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در اسلام آبادغرب، جلیلیان فرماندار اسلام آباد با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر ۴ کتابخانه شهری و یک کتابخانه مشارکتی در این شهرستان وجود دارد و این کتابخانه‌ها دارای ۶ هزار نفر عضو فعال هستند و فضای مطالعه موجود ۲۸۴۵ مترمربع است.

وی تعداد عنوان کتاب را در کتابخانه‌های شهرستان ۷۰ هزار عنوان اعلام کرد.

وی افزود: کتابخانه مرحوم میناشی خیر محترم که در مسکن مهر شرف آباد در زمینی به‌مساحت ۵۵۰ متر مربع با اعتبار ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال احداثشده از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد برخوردار است.

جلیلیان اظهار داشت: بزودی ساخت کتابخانه مرکزی در زمینی به‌مساحت ۱۵۰۰ مترمربع در سه طبقه و با اعتبار اولیه ۴ میلیارد ریال و همچنین کتابخانه قلعه شیان در زمینی به‌مساحت ۶۶۰ متر مربع و اعتبار اولیه ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال آغاز می‌شود.

از مهم‌ترین مصوبات این جلسه می‌توان به برگزاری نمایشگاه کارکاتور و کتابخوانی، پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه‌ها از محل درآمد شهرداری، اهدا کتاب به مدارس، عضوت دانش آموزان مدارس با ۵۰ درصد تخفیف در کتابخانه‌ها، برنامه ریزی جهت بازدید دانش آموزان از کتابخانه‌های عمومی، نصب تابلو کتابخانه‌های عمومی در سطح شهر اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز