خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

روزانه ۱۵ تا ۲۰ میت در آرامستان‌های شهر کرمانشاه خاکسپاری می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۵۷

به طور میانگین روزانه ۱۵ تا ۲۰ میت در آرامستانهای فعلی و جدید شهر کرمانشاه خاکسپاری می شوند که این تعداد در ماه به حدود ۵۰۰ میت می رسد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: به طور میانگین روزانه ۱۵ تا ۲۰ میت در آرامستانهای فعلی و جدید شهر کرمانشاه خاکسپاری می‌شوند که این تعداد در ماه به حدود ۵۰۰ میت می‌رسد.

شهاب علی اکبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه با اشاره به اینکه آرمستان فعلی شهر کرمانشاه از سال ۱۳۴۹ فعالیت خود را شروع کرده است، گفت: در حال حاضر در حدود یکصد و بیست هزار میت در آرامستان فعلی شهر کرمانشاه به خاک سپرده شده است.

وی ظرفیت آرامستان فعلی شهر کرمانشاه را تمام شده عنوان کرد و افزود: این آرامستان حداکثر تا ۲ سال دیگر ظرفیت پذیرش میت خواهد داشت و بعد از این باید از آرامستان جدید کرمانشاه استفاده شود.

مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری کرمانشاه گفت: برای رهایی از چنین تنگنایی، آرامستان جدید شهر کرمانشاه در مساحتی بالغ بر ۳۰ هکتار با نام «بهشت زهرا» برای این کار مهیا شده است.

علی اکبری با اشاره به اینکه ظرفیت آرامستان جدید شهر کرمانشاه تا ۵۰ سال بعد خواهد بود، عنوان داشت: در حال حاضر پیش فروش قبر در آرامستان فعلی شهر کرمانشاه انجام می‌شود.

وی به قیمت قبور در آرامستان فعلی کرمانشاه اشاره داشت و گفت: قیمت قبر در آرامستان فعلی شهر کرمانشاه ۸۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان متغیر است.

مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: قیمت قبر در آرامستان جدید شهر کرمانشاه در حدود ۷۰۰ هزار تومان است.

علی اکبری در پایان با اشاره به اینکه تعداد زیادی مزار شهدا در آرامستان فعلی کرمانشاه وجود دارد، گفت: ۳۵۰۰ شهید والامقام در مزار شهدای آرامستان فعلی شهر کرمانشاه خاکسپاری شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز