خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

خدمت به مردم کرمانشاه را وظیفه اصلی خود می‌دانم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۰۱

به عنوان مدیر ارشد استان کار و تلاش شبانه روزی و خدمت به مردم این استان را وظیفه اصلی خود می‌دانم.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در نشست کاری با فرمانداران استان با تاکید بر ارائه راهکارهای جدید مدیریتی از سوی فرمانداران، گفت: با توجه به اینکه فرمانداران نمایندگان عالی دولت در شهرستان هستند، لذا تدبیر و درایت این افراد بایستی به سمتی در حرکت باشد که تعالی و توسعه بیش از پیش شهرستان را بدنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، ابراهیم رضایی تاکید کرد: فرمانداران باید از برنامه‌ها و راهبردهای جدید تحول گرا سخن بگویند، زیرا که دولت جدید هدف را بر حل مشکلات و خدمت بی‌شائبه به مردم را جزء اولویت‌های کاری خود دارد.

وی با اشاره به اینکه اولویت را بر کار و تلاش بی‌منت به مردم اعلام کرده‌ایم، تصریح کرد: به عنوان مدیر ارشد استان کار و تلاش شبانه روزی و خدمت به مردم این استان را وظیفه اصلی خود می‌دانم، لذا مدیران و افرادی که با من کار می‌کنند قطعا بایستی از این روحیه برخوردار باشند و از ارائه خدمت صادقانه به مردم از هیچ کوششی فرو گذاری نکنند.

وی گفت: فرهنگ و تمدن مردم این دیار از دیرباز مورد توجه بوده و خواهد بود، لذا شما به عنوان فرماندار باید نه تنها از فرهنگ غنی گذشته صیانت کنید، بلکه باید حال و آینده مردم این استان را با برنامه‌های مدونی که توسعه و پویایی در استان را به دنبال داشته باشد، پیگیری کنید.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود شکوفایی در بخش اقتصادی را یکی دیگر از برنامه‌های اصلی فرمانداران در مسیر توسعه بیش از پیش استان عنوان کرد و گفت: استان کرمانشاه از جمله استان‌های مستعد و پرظرفیت در حوزه طرح‌های توسعه کشاورزی است که بایستی از سوی مسئولین امر مورد اهتمام ویژه‌ای قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه برپیشبرد برنامه‌های دولت و امید در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ظرفیت‌های قابل توجهی به منظور توسعه و پیشرفت استان در شهرستان‌های استان وجود دارد لذا فرمانداران باید با برنامه ریزی و تمهیدات لازم مسیر و راه توسعه همه جانبه در زمینه‌های مختلف اقتصادی، رونق اقتصادی و شکوفایی استان را هموار سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز