خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

هدف ما بزرگ کردن بخش دولتی و شبه دولتی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۹۰

باید بسترهای حضور بخش خصوصی در بخش‌های مختلف را فراهم و از این بخش حمایت کنیم، زیرا هدف ما بزرگ کردن بخش دولتی و شبه دولتی نیست.

استاندار کرمانشاه در دیدار با جمعی از فعالین اقتصادی بخش خصوصی استان کرمانشاه، اظهار داشت: همه باید دست به دست هم بدهیم و برای توسعه استان تلاش کنیم.

ابراهیم رضایی با اشاره به پتانسیل‌های استان در بخش‌های مختلف، عنوان کرد: کرمانشاه بواسطه هم مرز بودن با عراق پتانسیل بالایی در بخش تجارت دارد و ۵۰ درصد درآمد استان از محل خدمات و خصوصا خدمات صادراتی است.

وی همچنین به ظرفیت‌های بالای استان در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: باید تحولی اساسی در این بخش ایجاد کنیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: باید محورهای توسعه استان را با نظر نخبگان بخش‌های مختلف مشخص کنیم و کار جمعی را در استان تقویت نماییم و هدف گذاری کنیم تا یک جهش واقعی در توسعه استان داشته باشیم.

رضایی گفت: باید بسترهای حضور بخش خصوصی در بخش‌های مختلف را فراهم و از این بخش حمایت کنیم، زیرا هدف ما بزرگ کردن بخش دولتی و شبه دولتی نیست.

وی با بیان اینکه باید سرمایه گذاران را تشویق به سرمایه گذاری در استان کنیم، افزود: هر سرمایه گذاری که به استان بیاید، اولویت اولم حل مشکلات اوست.

وی با بیان اینکه از نظر و برنامه همگان برای توسعه استان استفاده خواهیم کرد، گفت: نه برای تقویت و نه تضعیف کسی به کرمانشاه آمده‌ام و هر شخصی که بیشتر تلاش کند، فارغ از دیدگاه و جناح بندی‌ها برای ما عزیز‌تر است.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات استان یکسری تصمیمات فوری اتخاذ خواهد شد، گفت: از فرمانداران استان خواسته‌ایم ظرف مدت ۱۰ روز برنامه خود را برای بالفعل درآوردن ظرفیت‌های شهرستان‌ها ارائه دهند و در جهت عملیاتی کردن این برنامه‌ها اقدام خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز