خبرگزاری کار ایران

نخستین همایش ملی برق دانشگاه فنی و حرفه‌ای در کرمانشاه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۹۵

نخستین همایش ملی برق دانشگاه فنی و حرفه ای در ۲۷ آذرماه سال‌جاری به میزبانی آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ پسران کرمانشاه برگزار می شود.

ایلنا: نخستین همایش ملی برق دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ۲۷ آذرماه سال‌جاری به میزبانی آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره ۲ پسران کرمانشاه برگزار می‌شود.

افشین یارمحممدی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا منطقه کرمانشاه گفت: محورهای این همایش برای به تحلیل و شبیه سازی سیستم‌ها و مدار‌ها مباحثنوین و پروِژه‌های کاربردی و طراحی یک کسب و کار در زمینه‌های الکترونیک، قدرت، مخابرات است.

یارمحمدی تاکید کرد: آخرین مهلت ارسال مقالات تا ۱۷ آذرماه ۹۲ خواهد بود و در صورت استقبال خوب از این مراسم، تاریخ ارسال مقالات چند روز تمدید خواهد شد و درخواست همکاران دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور تمدید شده است.

دبیر اجرایی این همایش بیان داشت: این همایش از سوی سازمان‌ها و ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی استان کرمانشاه با استقبال خوبی انجام شده است و انشاالله تا پایان همایش دست اندکاران همایش در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش همکاری و همیاری خوبی خواهند داشت.

یارمحمدی در پایان بیان داشت: با توجه به گستره ملی و با عنایت به اینکه در سطح دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای اولین بار این نوع همایش برگزار می‌شود، از تمامی صاحبان صنعت، فکر و عمل در رشته‌های مرتبط با همایش دعوت به عمل خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز