خبرگزاری کار ایران

مسئول غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه:

مشاوره رایگان در نمایشگاه کتاب کرمانشاه انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۸

کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی در نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه به صورت رایگان به بازدیدکنندگان مشاوره کتاب می‌دهند.

ایلنا: مسئول غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی در نمایشگاه کتاب کرمانشاه، با اشاره به تجربه ارائه مشاوره کتاب در نمایشگاه سراسری کتاب تهران توسط کار‌شناسان خبره این نهاد افزود: باتوجه به بهره‌مندی از کار‌شناسان بر‌تر در این حوزه ارائه این خدمت به بازدیدکنندگان هم استانی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا منطقه کرمانشاه، احسان کرمی اظهار داشت: کار‌شناسان ما در حوزه‌های عمومی، انسانی و اسلامی به راهنمایی و مشاوره بازدیدکنندگان برای تهیه و خرید کتب مورد نیاز می‌پردازند.

وی همچنین از تهیه و عرضه کتابچه‌هایی برای راهنمایی علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در این غرفه خبر داد و تصریح کرد: عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان از دیگر خدمات این اداره کل در نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه است.

مسئول غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، در ادامه از قرار دادن ایستگاه مطالعه به صورت نمادین در نمایشگاه برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با این خدمت فرهنگی در عرصه کتاب و کتابخوانی خبر داد و عنوان کرد: ایستگاه مطالعه خدمت نوینی از نهاد کتابخانه‌های عمومی است که مطمئنا در افزایش سرانه مطالعه مفید هموطنانمان مفید خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر ۱۸ ایستگاه مطالعه در سطح استان مستقر است و تا پایان سال با اجرای فاز پنجم این طرح به ۲۴ ایستگاه افزایش می‌یابد.

کرمی همچنین با اشاره به اهداء کتابچه و هدایای ویژه کودکان برای ترغیب آنان به امر کتاب و کتابخوانی در غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی، گفت: اگر انس و الفت با کتاب از سنین کودکی آغاز شود به عنوان یک فرهنگ در زندگی انسان نهادینه می‌شود و ما نیز به دنبال تحقق این مهم هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز