خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

۴۰۰۰ دانش آموز کرمانشاهی تحت ایمن‌سازی آموزشی قرار گرفتند

کد خبر : ۱۲۴۵۵۱

بیش از ۴۰۰۰ دانش آموز در مدارس حاشیه راه های استان کرمانشاه تحت ایمن سازی آموزشی قرار گرفتند.

ایلنا: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: تعداد ۴۴۶۷ دانش آموز از مدارس حاشیه راههای استان تحت پوشش ایمن سازی آموزشی قرار گرفتند.

بهمن خسروانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه افزود: تعداد ۹۰ مدرسه از مدارس حاشیه راه‌های استان تحت پوشش طرح ایمن سازی مدارس این اداره کل قرار گرفت.

وی گفت: در همین راستا بیش از ۴۰۰۰ نسخه کتب آموزشی با هدف ارتقای آگاهی دانش آموزان و ترویج فرهنگ ایمنی و ترافیک تهیه و درمدارس حاشیه راه‌ها توزیع شد.

خسروانی همچنین خاطر نشان کرد: کتب و امکانات آموزشی متناسب با سن و مقاطع تحصیلی دانش آموزان تهیه و در مقاطع اول تا ششم ابتدایی و اول متوسطه توزیع شد.

وی عنوان کرد در حال حاضر تعداد ۴۴۶۷ دانش آموز تحت تعلیم و آموزشهای لازم قرار دارند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه همچنین اظهار داشت: سایر مدارس حاشیه راه‌ها در محورهای مختلف استان جهت تجهیزات آموزشی توسط مسئولین و کار‌شناسان در حال بررسی و الویت بندی هستند.

وی گفت: محورهای اسلام آباد، کنگاور، سنقر، ماهیدشت، صحنه، روانسر و کوزران در مراحل بعدی تحت پوشش و آموزش‌های ایمنی قرار خواهند گرفت.

خسروانی در پایان ابراز امیدواری کرد که با استمرار و اجرای طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راههای استان بتوانیم ضمن ارتقای سطح فرهنگی دانش آموزان، شاهد کاهش چشمگیر تلفات و تصادفات جاده‌ای باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز