خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ثلاثباباجانی در گفتگو با ایلنا:

۸ مغازه با همکاری نیروی انتظامی ثلاثباباجانی پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۷۲

۸ مغازه به دلیل عدم توجه به اخطار های قانونی و عدم اقدام برای دریافت پروانه کسب و مراجعه به اتحادیه باهمکاری اداره اماکن عمومی منطقه انتظامی شهرستان ثلاثباباجانی پلمپ شده است.

ایلنا: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ثلاثباباجانی اظهار داشت: برای جلوگیری از فعالیت واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در سطح شهرستان ثلاثباباجانی به استنادماده ۱۲و۲۷قانون نظام صنفی اکیپ بازرسی دربرخورد و جلوگیری از ادامه فعالیت این واحد‌ها تشکیل شده است.

عزیز غفوری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ثلاثباباجانی تاکید کرد: واحدهای صنفی متشکل از مدیران اجرایی اتحادیه‌های صنفی و اداره اماکن عمومی منطقه انتظامی و اتاق اصناف در روزهای کاری در کل ایام هفته تشکیل و درسطح بازار برای قانونمند بودن فعالیتهای اقتصادی اصناف حضوردارند و با جدیت تمام نسبت به اعمال قانون ونظم دهی قانونی به فعالیتهای بازار حضور مستمر دارند.

غفوری گفت: در آبان ماه تعداد ۶۵فقره اخطار کتبی به واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب داده شده و تعداد ۸ مغازه به دلیل عدم توجه به اخطار‌های قانونی و عدم اقدام برای دریافت پروانه کسب و مراجعه به اتحادیه باهمکاری اداره اماکن عمومی منطقه انتظامی شهرستان پلمپ شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ثلاثباباجانی اظهار داشت: در آبان ماه همچنین با توجه به هشدارهای جدی و اخطارهای ارسالی برای متصدیان واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب سطح مراجعات برای دریافت پروانه کسب به اتحادیه‌های صنفی رشد۱۵۰درصدی داشته و از حجم بسیاربالایی برخوردار بوده است.

وی عنوان داشت: در آبان ماه براساس آمار رسمی اتاق اصناف اتحادیه‌های صنفی تعداد۲۳فقره پروانه کسب در رسته‌های صنفی مختلف توسط اتحادیه‌ها صادر شده که ازحجم بسیاربالایی برخوردار بوده است و این روند جهت تنظیم و نظم بخشی به فعالیتهای اقتصادی بازار در آینده ادامه دارد.

غفوری در پایان افزود: اتحادیه‌ها از تمامی متصدیان واحدهای صنفی درخواست کردند قبل از ارسال پلمپ به واحدهای صنفی برای دریافت پروانه کسب مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز