خبرگزاری کار ایران

در یک نظرسنجی اینترنتی مطرح شد:

جاده‌های غیراستاندارد عامل اصلی تصادفات در ثلاث‌باباجانی‌ است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۴۸

۸۵ درصد مردم جاده‌های نامناسب را عامل تصادفات در جاده‌های ثلاثباباجانی می‌دانند.

ایلنا: طبق یک نظر سنجی اینترنتی ۸۵.۷۷ درصد مردم شهرستان ثلاثباباجانی جادهای نامناسب در این شهرستان را عامل اصلی و مهم تصادفات عنوان کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ثلاثباباجانی، همواره آمار تصادفات در شهرستان ثلاثباباجانی بالاست و بنا به شرایط جغرافیایی منطقه، تصادفات در این شهرستان بیشتر از حد معمولی تلفات جانی و مالی برجای می‌گذارد.

در واکاوی این تلفات ناخوشایند خبرگزاری ایلنا با همکاری یکی ازسایت‌های محلیاقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرد تا بتواند با استفاده از خرد جمعی، علل افزایش تصادفات و تلفات در شهرستان محروم و مرزی ثلاثباباجانی را شناسایی کند.

این نظر سنجی شامل سه گزینه «جادهای نامناسب»، «عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی» و «وسایل نقلیه غیراستاندارد» بود که ۵۱۳ نفر از شهروندان ثلاثباباجانی در این نظرسنجی شرکت کردند.

در نتایج به دست آمده، ۴۴۰ نفر که ۸۵.۷۷ درصد از رای دهندگان را تشکیل می‌دهد، جاده‌های نامناسب را عامل تصادفات در شهرستان معرفی کرده‌اند.

نتایج کامل این نظر سنجی به شرح ذیل است:

۱) جاده‌های نامناسب

تعداد رأی: ۴۴۰ - ۸۵.۷۷درصد

۲) عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی

تعداد رأی: ۶۶ - ۱۲.۸۷درصد

۳) وسایل نقلیه غیر استاندارد

تعداد رأی: ۷ - ۱.۳۶درصد

تعداد کل آراء: ۵۱۳

نتایج این نظرسنجی در این آدرس قابل مشاهده است.

گزارش: محمود رحیمی خبرنگار ایلنا در ثلاثباباجانی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز