خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره صنعت، معدن وتجارت ثلاثباباجانی در گفتگو با ایلنا خبر داد:

افزایش حجم بازرسی از واحدهای صنفی در شهرستان ثلاثباباجانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۰۹

کارشناسان واحد بازرسی ونظارت اداره صنعت، معدن وتجارت ثلاثباباجانی در آبانماه تعداد ۳۳۰ فقره بازرسی از واحد های صنفی وغیره صنفی انجام داده اند ودرمقایسه باماه قبل ۱۰درصد رشدداشته است.

ایلنا: سرپرست اداره صنعت، معدن وتجارت ثلاثباباجانی گفت: کار‌شناسان واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت در آبانماه تعداد ۳۳۰ فقره بازرسی از واحد‌های صنفی وغیره صنفی انجام داده‌اند و در مقایسه باماه قبل ۱۰درصد رشد داشته است و نشان دهنده افزایش و تشدید اقدامات بازررسی درکنترل وتنظیم بازار ومقابله با تخلفات صنفی است.

عزیز غفوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در ثلاثباباجانی افزود: در آبان ماه بازرسان تعداد۱۲فقره پرونده تخلفاتی درسطح بازار برای واحدهای صنفی تشکیل داده و در مجموع تعداد۱۲مورد تخلفات درسطح بازار شناسایی و منجر به تشکیل پرونده شده است.

وی بیان داشت: مهم‌ترین تخلفات انجام گرفته توسط واحدهای صنفی و تخلفات کشف شده مربوط به تخلف گرانفروشی، امتناع از عرضه کالا و خدمات، عرضه خارج ازشبکه و عدم درج قیمت بوده است.

غفوری گفت: در این میان تخلفات انجام گرفته عدم درج قیمت از بیشترین حجم پرونده‌های متشکله برخوردار بوده است که نیاز به اقدامات آموزشی بیشتر از طرف اتاق اصناف و اتحادیه‌ها به واحدهای صنفی را داراست و این امرمستلزم برنامه ریزی و چاپ و تحویل برگه‌های درج قیمت به اصناف است.

سرپرست اداره صنعت، معدن وتجارت ثلاثباباجانی در پایان ادامه داد: ارزش ریالی کل پرونده‌های تشکیل شده درآبان ماه مبلغ۰۰۰/۶۷۰ / ۳بوده است که کل پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی وسیرمراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شده است و در مقایسه با ماه قبل ارزش ریالی پرونده‌ها از روند نزولی و کاهش برخوردار بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز