خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

حذف تحریم‌ها توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی را شدت می‌بخشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۴۲

حذف تحریمها می تواند کاهش هزینه های تولید، سهولت در تامین برخی ماشین آلات ونهاده های مورد نیاز در حوزه های مختلف بویژه در بخش دامپروری را به دنبال داشته باشد و سرعت توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی را در جهات مختلف شدت ببخشد.

ایلنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: هرچند تحریم‌ها در بخش کشاورزی دارای تبعات بسیار مثبت از لحاظ خودکفایی در خیلی از محصولات کشاورزی و اتکاء به تولید و مصرف داخلی داشته و توفیقات بسیار ارزشمندی در بخش کشاورزی و رشد پژوهش ناشی از تحریم‌ها در کشور بوجود آمده در عین حال طبیعتا بخش کشاورزی از تبعات تحریم‌ها مصون نبوده که خوشبختانه با هوشیاری و همکاری مسئولین و فعالان این حوزه، تاثیرات غیر مستقم تحریم‌ها بر بخش کشاورزی خنثی و به حداقل ممکن کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، علی اشرف منصوری تصریح کرد: مسلما با برطرف شدن کامل تحریم‌ها سرمایه گذاری در بخش کشاورزی افزایش یافته و می‌توان گام‌های اساسی برای تسریع در ایجاد زیر ساخت‌ها به‌ویژه در حوزه آب و خاک، افزایش بهره وری و مهار آبهای سطحی و تقویت آبهای زیر زمینی برداشت.

وی افزود: همچنین حذف تحریم‌ها می‌تواند کاهش هزینه‌های تولید، سهولت در تامین برخی ماشین آلات ونهاده‌های مورد نیاز در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در بخش دامپروری را به دنبال داشته باشد و سرعت توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی را در جهات مختلف شدت ببخشد.

منصوری در پایان تاکید کرد: البته این موضوع بدان معنا نیست که با وجود تحریم‌ها، تولید در بخش کشاورزی متوقف می‌شود بلکه ما متولیان بخش را در افزایش تولید و رشد دانش فنی و اتکاء به تولید در کشور مصمم‌تر از گذشته خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز