خبرگزاری کار ایران

فرماندار سرپل ذهاب عنوان داشت؛

اجرای طرح جمع آوری معتادین و خرده فروشان مواد مخدر در سرپل ذهاب

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۹۲

پاکسازی و جمع آوری معتادین و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان سرپل ذهاب اجرا می‌شود.

ایلنا: فرماندار سرپل ذهاب در جلسه کارگروه مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت: هدف از برگزاری این جلسه، پاکسازی و جمع آوری معتادین و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان سرپل ذهاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سرپل ذهاب، میرزامراد پیرو اظهار داشت: طرح پاکسازی و جمع آوری معتادین و خرده فروشان مواد مخدر در نقاط مختلف کشور برگزار شده و امیدواریم در شهرستان سرپل ذهاب نیز این امر صورت بپذیرد.

وی در ادامه به اهمیت اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: ما فقط بر روی مصرف کنندگان و توزیع کنندگان عمده تمرکز کرده‌ایم، ولی طرح پاکسازی و جمع آوری معتادین و خرده فروشان مواد مخدر، افراد بسیاری را که بصورت تفننی مصرف کننده یا توزیع کننده هستند را در بر می‌گیرد که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار سرپل ذهاب عنوان داشت: این طرح در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور مطرح می‌شود و به تصویب می‌رسد و از سوی وزیر کشور و دبیر کل ستاد به تمام استانداری‌های کشور ابلاغ می‌شود ما نیز در جلساتی که در استان برگزار شد، مؤظف به اجرای این طرح در شهرستان هستیم.

وی در ادامه به تأثیرات طرح پاکسازی و جمع آوری معتادین و خرده فروشان مواد مخدر اشاره کرد و افزود: نشان دادن اقتدار و اراده جدی نظام جمهوری اسلامی برای برخورد با متخلفین و بزهکاران در این زمینه، ارتقاء سطح امنیت عمومی مناطق مشمول طرح، برخورد قاطع و هدفمند با باند‌های توزیع و اشاعه دهنده مواد مخدر و روان گردان، کاهش سطح دسترسی به مواد مخدر، قطع زنجیره ارتباطی بین قاچاقچیان و مصرف کنندگان و پاکسازی چهره سطح شهر و مناطق تابعه از مهم‌ترین تأثیرات این طرح است.

پیرو در ادامه هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی بین دستگاه‌های عمل کننده و پشتیبانی کننده برای اجرای این طرح در شهرستان دانست و افزود: هدف نهایی اجرای طرح در سراسر کشور ناامن سازی محیط برای خرده فروشان، دلالان، مصرف کنندگان، رابطین و تمام کسانی که به نحوی در پشت پرده شوم اعتیاد جوانان ما قرار گرفته‌اند، است.

وی در پایان گفت: خوشبختانه در شهرستان ما منطقه آلوده مشخصی وجود ندارد اما ما اقدامات لازم را برای این طرح انجام خواهیم داد که نیازمند همکاری و مشارکت تمام ادارات ونهاد‌ها از جمله نیروی انتظامی، دستگاه قضایی، شهرداری، بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان و سایر ارگان‌های مربوطه هستیم.

سرگرد یاری، معاون نیروی انتظامی شهرستان سرپل ذهاب نیز در ادامه این جلسه، گفت: ما چندین بار در ماه این طرح را در سطح شهرستان انجام می‌دهیم و اخیرا نیز ۴۰ قلیان کشف شد و همچنین در یک کار اطلاعاتی نیروهای انتظامی شهرستان یک باند خانوادگی توزیع شیشه را منهدم کردیم که در این میان ۱۳ گرم و۱۰ سوت شیشه از آنان کشف و ۴ نفر در این رابطه دستگیر شدند که ۲ نفر از آنان خانم بودند.

وی در ادامه تاکید کرد: ما آمادگی کامل اجرای طرح را در شهرستان البته با همکاری تمامی ادارات و مسئولان را داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز