خبرگزاری کار ایران

حجت السلام صفدری:

رسانه‌های بیگانه می‌خواستند ذهن ملت ایران را منحرف کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۵۴

رسانه های بیگانه با تبلیغاتی که داشتند می خواستند ذهن ملت ایران را منحرف کنند اما حضور پر شور مردم در راهپیمایی تمام خیانت های دشمنان را بر آب زد و دوستاران نظام را بار دیگر خشنود کرد.

ایلنا: امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) گفت: تقوای الهی را پیشه کنید و بدانید که روزی به سوی خداوند باز می‌گردید و بهترین ره توشه هر انسانی در این راه تقوای الهی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سرپل ذهاب، حجت الاسلام صفدری افزود: امام علی(ع) بهترین روش بندگی را بعد از توحید و اعتقاد به حقانیت اولیاء داشتن تقوای الهی است که این نیز مقدور نمی‌باشد مگر اینکه در این راه عفت از گناه، تحمل و صبر پیشه کنید.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: ایام محرم از پرشور‌ترین و حماسه انگیز‌ترین روزهای سیاسی سال است که نظیر این ایام در سال وجود ندارد.

وی افزود: باید خداوند را شاکر باشیم که به ایران زمین این لطف را عنایت کرده است که همه آن‌ها عاشق حسین و اولاد حسین هستند، گرچه در سراسر دنیا این عشق وجود دارد اما مصداق کامل این عشق فقط در ایران است.

صفدری دوری از ظلم را در اسلام واجب دانست و ادامه داد: همانطور که در دین اسلام ظلم کردن حرام است، زیر بار ظلم رفتن نیز جایز نیست و حرام است، امام حسین(ع) با قیام خود ثابت کرد که هیچ‌گاه زیر بار ظلم نخواهد رفت و در این راه جان خود را نیز نثار می‌کند.

وی افزود: یکی از وظایف مهم مسلمانان پشتیبانی از مظلوم و مبارزه با ظالم است و دین اسلام می‌انجی‌گری بین ظلم و ظالم را نیز نوعی از ظلم می‌داند.

خطیب نماز جمعه در ادامه با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر، گفت: این دو فریضه از واجبات دین است که به وسیلهٔ آن می‌توانیم اسلام را تا ابد به وسیلهٔ آن حفظ کنیم و به نسلهای بعد انتقال دهیم.

وی اظهارات برخی از افراد برای حذف شعار مرگ بر آمریکا و روند جدید مذاکرات و جمع آوری بیل بوردهای ضد آمریکایی در تهران را دلایل تمایز راهپیمایی امسال را با سالهای گذشته دانست و ادامه داد: هفته‌ها رسانه‌های خارجی با تبلیغاتی که داشتند می‌خواستند ذهن ملت ایران را منحرف کنند اما حضور پر شور مردم در راهپیمایی تمام خیانت‌های دشمنان را بر آب زد و دوستاران نظام را بار دیگر خشنود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز