خبرگزاری کار ایران

امام جمعه روانسر:

برادری بین شیعه و سنی نشان از رواج وحدت در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۹۷

اخوت و برادری بین شیعه و سنی نشان از رواج وحدت در جامعه است.

ایلنا: امام جمعه روانسر در مراسم تجلیل از آمران امر به معروفی و نهی از منکر که در این شهرستان برگزار شد، گفت: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان عامل فراهم کننده زمینه اجرای فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر بر هر مسلمانی واجب است.

به گزارش ایلنا در روانسر، ملا عبداله غفوری افزود: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر رمز پایداری و برپایی دستورات الهی و شور و نشاط جامعه اسلامی است.

وی اظهار داشت: به برکت قیام خونین ابا عبداله الحسین(ع) و در سایه نهضت عاشورایی، اسلام همچنان استوار است و اخوت و برادری بین شیعه و سنی نشان از رواج وحدت اسلامی در جامعه است.

امام جمعه روانسر در ادامه فضای هر شهر را متفاوت با دیگر مناطق کشور دانست و تاکید کرد: به همین دلیل برنامه‌ریزی به منظور گسترش امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از منکرات در هر شهر باید متناسب با شرایط فرهنگی و اجتماعی‌‌ همان مناطق صورت گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر نیز یکی از اصول یک جامعه اسلامی را امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای نهادینه کردن این فریضه شرعی است.

سرهنگ علی اصغر اله دانه به اهمیت و نقش امر به معروف و نهی از منکر در نظاممندی جامعه اشاره کرد وافزود: زیربنا و شالوده دین و آئین ما امر به معروف و نهی از منکر است که به واسطه آن بقای دین و استمرار تعالیم و احکام اسلام را به دنبال خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز