خبرگزاری کار ایران

همایش "سیمای امام رضا(ع) در ادبیات کودک و نوجوان" در کرمانشاه به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۴۰۰

 همایش ملی علمی پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در ادبیات کودک و نوجوان با معرفی 12 مقاله برگزیده در کرمانشاه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،مظفر تیموری معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم اختتامیه این همایش که امروز(9 اسفند) برگزار شد، بااشاره به آغاز بکار همایش ملی علمی پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در ادبیات کودک از تابستان امسال، اظهارکرد: پس از رونمایی از پوستر این همایش که همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) انجام شد، فراخوان همایش را به همه استانهای کشور ارسال کردیم.

وی افزود: جمعا 33 اثر از 15 استان کشور به دبیرخانه همایش در کرمانشاه ارسال شد که مورد ارزیابی و بررسی داوران قرار گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: از این تعداد 12 مقاله از استانهای کرمانشاه، کردستان، همدان، سمنان، اصفهان و آذربایجان شرقی به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند که امروز از صاحبان آنها تجلیل خواهد شد.

وی از همایش علمی پژوهشی امام رضا(ع) به عنوان یکی از همایش های مهم در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یاد کرد و گفت: چندین سال است که کرمانشاه در حوزه ادبیات این همایش را برگزار می کند و هرساله هم با یک عنوان برگزار می شود.

تیموری از انتخاب عنوان همایش سال آینده سیمای علمی پژوهشی امام رضا(ع) در کرمانشاه هم خبرداد و افزود: با توجه به جلسات متعددی که با هیات اندیشه ورز برگزار کردیم، عنوان "سیمای امام رضا(ع) در ادبیات و شعر سبک عراقی" برای همایش سال آینده انتخاب شده است.

وی از تلاش برای جمع آوری مجموعه مقالات برگزیده همایش های رضوی که طی سالهای اخیر به میزبانی کرمانشاه برگزار شده خبر داد و گفت: قرار است مجموعه این مقالات در یک کتاب تحت عنوان "عهد جانان" به چاپ برسد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به افتتاح دبیرخانه دائمی همایش علمی پژوهشی امام رضا(ع) درحوزه ادبی در کرمانشاه طی سالجاری اشاره کرد و گفت: در حال تهیه بانک اطلاعاتی در بحث مسائل امام رضا(ع) پژوهشی در این دبیرخانه هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز