خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۶۸ پروژه کشاورزی به مناسبت دهه فجر در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۰۱۸

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی ۶۸ پروژه بخش کشاورزی در استان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،شهریار قاسمی اضافه کرد: این پروژه‌ها با اعتبار بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۲۶ نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: دهه فجر امسال ۳۸پروژه عمرانی و ۲۹ پروژه تسهیلاتی در کرمانشاه افتتاح و عملیات اجرایی یک پروژه نیز در حوزه آب و خاک  در استان آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۳۸ پروژه عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر به بخش آب و خاک اختصاص دارد، گفت: برای اجرای این پروژه ها ۹میلیارد و ۲۷۴میلیون تومان -سه میلیارد و ۲۷۱ میلیارد تومان سهم مجری و شش میلیارد تومان اعتبار دولتی- هزینه شده که زمینه اشتغال ۱۳۰ نفر را فراهم آورده است.

قاسمی پروژه‌های تسهیلاتی قابل افتتاح را نیز ۲۹ پروژه عنوان و خاطرنشان کرد: این پروژه ها شامل ۹پروژه در بخش باغبانی با اعتبار ۲۷میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۵نفر، ۱۳پروژه در بخش تولیدات دامی با اعتبار ۳۵میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۰ نفر و هفت پروژه صنایع کشاورزی با اعتبار ۴۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۹۱نفر می باشد.

قاسمی با بیان اینکه در ایام دهه فجر عملیات اجرایی یک پروژه آب و خاک نیز آغاز می شود، تصریح کرد: برای شروع عملیات اجرایی این پروژه ۲۶۵ میلیون تومان اعتبار دولتی اختصاص یافته که این پروژه نیز ۱۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز