خبرگزاری کار ایران

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه:

۲۲.۸ میلیارد ریال از صندوق‌های صدقه استان کرمانشاه جمع‌آوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۲۷

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از درآمد ۲۲ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریالی صندوقهای صدقه استان کرمانشاه در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۲ خبر داد.

ایلنا: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: کمک‌های مردمی جمع آوری شده از صندوق‌های صدقه درراستای حل مشکلات درمانی، کمک به تامین جهیزیه برای نوعروسان، هزینه‌های تحصیلی و کمک به تعمیر و رهن مسکن مددجویان و نیازمندان استان کرمانشاه هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حسینی فر تاکید کرد: تا پایان سال ۱۳۹۲ بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال انفاق خیرین از صندوق‌های صدقه استان کرمانشاه جمع آوری شود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه دارای بیش از ۲۰۷ هزار صندوق صدقه است، گفت: ۳۲۴۴صندوق بزرگ در سطح شهرستان‌ها و معابر، ۳۱۵۵ صندوق در مراکز آموزشی تجاری و اداری و بیش از ۲۰۱هزار صندوق کوچک در منازل و مغازه‌ها تعبیه و توزیع شده است.

حسینی فر با اشاره به اینکه ۵۳۷ هزار خانوار در استان کرمانشاه سکونت دارند، خاطرنشان کرد: طبق سنجش‌ها صنادیق صدقات در استان کرمانشاه بیش از ۳۰ درصد ضریب نفوذ دارند که‌ای ضریب نفوذ بیانگر این است که بالغ بر ۳۰% از خانواده‌های کرمانشاهی دارای صندوق‌های صدقات در منازل مسکونی خود هستند.

وی با یادآوری اینکه مساجد استان کرمانشاه دارای ظرفیت‌های بالایی برای توزیع صندوقهای صدقه در سطح استان هستند، تصریح کرد: در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۲ بیش از ۱۰۰ هزار صندوق کوچک خانگی در منازل مسکونی استان کرمانشاه توزیع خواهند شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: خیرین متقاضی صندوق‌های صدقات خانگی با ارائه درخواست حضوری و یا درخواست از طریق سایت اینترنتی www. emdad. ir می‌توانند صندوق صدقات دریافت کنند و در احسان و انفاق به نیازمندان سهیم شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز