خبرگزاری کار ایران

جهان امروز در دست صاحبان اندیشه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۰۹

جهان امروز در دست و اختیار صاحبان فکر و اندیشه و علم و آگاهی است.

ایلنا: امام جمعه روانسر در مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۲ این شهرستان گفت: معلمین بایستی در رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان بر اساس آموزه‌های دینی و هنجارهای ایرانی همت گمارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از روانسر، ملاعبدالله غفوری با تاسی از آیات و احادیث، دین مبین اسلام را دین رشد و کمال انسانی دانست و تصریح کرد: علم و دانش سرمایه زندگی است که بایستی معلمان و دانش آموزان با علم پژوهی و دانش دوستی خود را به کمال برسانند و تقویت آموزه‌های دینی راهکار مقابله با جنگ نرم است.

وی تصریح کرد: شهرستان روانسر به لحاظ علمی و فرهنگی باید به جایگاه واقعی خود برسد و امیدواریم با تلاش معلمین دلسوز این شهرستان، به این مهم دست پیدا کنیم.

معاون فرماندار روانسر نیز با بیان اینکه اساس هر تحولی در جامعه بر مبنای تعلیم و تربیت و توسعه نیروی انسانی است، گفت: جهان امروز در دست و اختیار صاحبان فکر و اندیشه و علم و آگاهی است.

مراد باباخانی افزود: بیش از پنج میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال به فصل آموزش اختصاص یافته که این اعتبار برای اجرای هشت پروژه هزینه می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش روانسر نیز با بیان اینکه رشد و تعالی باورهای دینی دانش آموزان از اهداف اصلی آموزش و پرورش و معلمان این شهرستان است گفت: امسال ۱۵۰ دانش اموز روانسری در کنکور سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته شده‌اند.

کرمی هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان عنوان کرد و افزود: جهت تشویق و ترویج فرهنگ علمی در بین دانش آموزان این جشن‌ها و تجلیل‌ها به طور مکرر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز