خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه:

نشست نقد کتاب " لرزان و لغزان چون ژله " با حضور نویسنده برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۷۸

همایش نقد کتاب لرزان و لغزان چون ژله با حضور اسماعیل شفیعی سروستانی نویسنده کتاب در کرمانشاه برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: همایش نقد کتاب لرزان و لغزان چون ژله با حضور اسماعیل شفیعی سروستانی نویسنده کتاب در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، اسماعیل احمدی افزود: این همایش نقد کتاب با همکاری و مشارکت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه اداره کل کتابخانه‌های عمومی برای برگزاری همایش‌های نقد کتاب به صورت استانی و منطقه‌ای، تاکید کرد: ما معتقدیم همایش‌های نقد کتاب می‌توانند تاثیرات فرهنگی خوبی داشته و موجبات ارتقاء فرهنگی استان را فراهم کنند و با همین هدف در نظر داریم این همایش‌ها را تداوم دهیم.

احمدی بروز استعداد‌ها، پرورش نویسندگان و نقادان و تاثیر در جو فرهنگی استان و سوق دادن به طرف مطالعه مفید را از کارکردهای همایش‌های نقد کتاب خواند و افزود: ما در همایش پیشین نتایج و ارزیابی‌های خوبی از اجرای همایش داشتیم به شکلی که استعدادهایی جوان در استان شناسایی و ارتباط موثری با آن‌ها برقرار کردیم و این موضوع از نظر ما نوید بخش آینده‌ای روشن و زیباست.

مدیر کل اداره کتابخانه‌های عمومی استان در انتهای صحبت‌های خود تشویق ناقدین و نویسندگان استان را یکی دیگر از اهداف این همایش دانست و تصریح کرد: نقدهای شرکت کننده در این همایش مورد داوری قرار خواهند گرفت و در پایان به نقدهای برگزیده هدایایی نیز اهداء می‌شود.

گفتنی است همایش نقد کتاب لرزان و لغزان چون ژله به قلم اسماعیل شفیعی سروستانی ۶ آبانماه ۹۲، با همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در محل تالار علامه امینی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کتاب برای شرکت در مسابقه نقدنویسی می‌توانند به امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یا دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و یا از طریق پست الکترونیکی farhangi @ kermanshahpl. ir اقدام کنند.

«لرزان و لغزان چون ژله» زندگی کج‌دار و مریز انسان‌ها در عصر غیبت و سبک زندگی بشر در این دوره از تاریخ را مورد بررسی قرار می‌دهد و همچنین به نکاتی برای زندگی سالم در عصر غیبت تا رسیدن به واقعه شریف ظهور اشاره می‌کند.

شفیعی سروستانی در مقدمه این کتاب ۲۴۷ صفحه‌ای که توسط انتشارات موعود عصر منتشر شده است، چنین می‌نویسد: از دور و نزدیک سخنان پر گلایه درباره سبک زندگی و ضرورت اصلاح سبک رایج به گوش می‌رسد بی‌آنکه سخن و اشاره‌ای درباره منشأ این همه تغییر و تلون، آشفتگی، پراکندگی و سرگشتگی انسان معاصر در میان عوالم به میان آمده باشد.

مدیر مسئول مؤسسه موعود بیان می‌کند که تمام سعی خود را معطوف تشریح موقعیت ذکر شده کرده است تا به درستی معلوم سازد که انسان معاصر در چه موقعیتی به سر می‌برد و برای گذر از این شرایط باید چه موازین و مبانی فراموش شده‌ای احیا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز