خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه:

تسهیلات خودکفایی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۹۰

کمیته امداد امام خمینی(ره) تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات خودکفایی و متمم به مددجویان متقاضی پرداخت می‌کند.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه تسهیلات خودکفایی و اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) حداکثر ۱۵۰ میلیون ریال است، گفت: مددجویانی که در سنوات گذشته از وام‌های اشتغالزایی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) برخوردار شده‌اند در صورت نیاز به تسهیلات مجدد، با تایید کار‌شناسان کمیته امداد می‌توانند از وام‌های متمم بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سیامک پاکرو با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۴۰۰ طرح اشتغالزایی جهت خودکفایی مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه به اجرا درآمده است، تاکید کرد: برای اجرا و پایداری این طرح‌ها بیش از ۱۰۶ میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی و متمم از منابع امدادی و بانکی به مددجویان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه تاکید کرد: ۲۵ درصد ازتسهیلات اعطا شده به مددجویان متقاضی اشتغال را وام‌های متمم تشکیل داده است.

وی در پایان با بیان اینکه بسیاری از طرح‌های خودکفایی مددجویان برای توسعه و پایداری نیاز به تزریق سرمایه‌های جدید دارند، تصریح کرد: مددجویان دارای طرح‌های خودکفایی در جهت توسعه، در آستانه شکست و یا طرح‌های راکد شده هستند می‌توانند با صلاحدید کار‌شناسان این نهاد از تسهیلات و وام‌های متمم کمیته امداد امام خمینی(ره) برخوردار شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز