خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه:

۱۱ هزار وانت بار درون شهری در کرمانشاه ساماندهی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۴۶

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه از ساماندهی ۱۱ هزاردستگاه وانت بار درون شهری خبرداد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه گفت: طرح جدید ساماندهی وانت بارها و کامیونت های سطح شهر با مشارکت شهرداری‌های سراسر کشور و به دنبال ابلاغیه شیوه‌ نامه‌ بار توسط وزیر کشور و برای تعیین صلاحیت و صدور پروانه فعالیت برای آنها، از اواخر سال گذشته و ابتدای امسال بطور جدی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، رضا قاسمی فر تاکید کرد: سازمان تاکسیرانی از ابتدای دستورالعمل ساماندهی وانت بارها که شناسائی و ساماندهی وانت بارها به شهرداریها واگذار شد بیش از ۱۱ هزار دستگاه انواع وانت بار درون شهری را شناسائی و ساماندهی کرده که از این تعداد بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ پروانه حمل بار برای آنان صادر شده است.

وی بیان داشت: مالکان این پروانه ها می توانند از مزایای این پروانه شامل خدمات بیمه تامین اجتماعی، مراکز درمانی با تخفیف ویژه، شرکتهای بیمه، مراکز تفریحی ورزشی و… سازمان تاکسیرانی استفاده کنند.

رضا قاسمی فر در پایان با بیان اینکه با همکاری و همراهی رانندگان قصد داریم که تمامی وانت بارها در قالب شرکت، مشغول سرویس دهی و خدمات رسانی به شهروندان شوند، افزود: بیش از ۳ هزار دستگاه وانت بار زیر نظر این شرکتها مشغول به سرویس دهی هستند که این امر، امنیت حمل بارهایی که همشهریان از طریق این شرکتها درخواست دارند را بالا خواهد برد و شهروندان با اطمینان خاطر می توانند تمامی درخواستهای خود را از طریق شرکتهای مجاز تحت پوشش این سازمان انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز