خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه:

مسافربرهای شخصی معیشت رانندگان تاکسی را مختل کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۴۴

بیکاری سبب شده مسافربرهای شخصی و با ورود غیرمجاز خود به عرصه حمل و نقل و جابجایی مسافر، ضمن اینکه تبدیل به معضلی برای سیستم حمل و نقل عمومی و امنیت شوند، وضعیت معیشتی رانندگان تاکسی را نیز مختل کنند.

ایلنا: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: بیکاری سبب شده مسافربرهای شخصی به خیابان‌ها کشیده شوند و با ورود غیرمجاز خود به عرصه حمل و نقل و جابجایی مسافر، ضمن اینکه تبدیل به معضلی برای سیستم حمل و نقل عمومی و امنیت شوند، وضعیت معیشتی رانندگان تاکسی را نیز مختل کنند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، رضا قاسمی فر با بیان اینکه مسافربر نماهایی که بدون مجوز کار می‌کنند تهدیدی برای امنیت جامعه شهری و امنیت شغلی رانندگان تاکسی هستند، افزود: متأسفانه هر روز مسافربرهای غیر مجاز شخصی در سطح شهر کرمانشاه افزایش پیدا کرده و بدون مجوز در سطح شهر سرویس دهی می‌کنند.

وی تصریح کرد: مسافربرهای شخصی غیر مجاز به عنوان پدیده‌ای که دامنگیر کلانشهرهای کشور است، یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های رانندگان تاکسی به شمار می‌رود و آن‌ها را با مشکلات جدی روبرو کرده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه تأکید کرد: علیرغم اینکه ساماندهی صد درصد مسافربرهای شخصی و یا جمع آوری کامل آن‌ها تقریبا امکانپذیر نیست، با این وجود در تلاش هسیتم که راهکاری برای این حل این معضل و ساماندهی آن‌ها چاره‌ای بیندیشیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه باید هر چه سریع‌تر مشکلات موجود در بخش حمل و نقل عمومی درون شهری از بین برود، افزود: با وجود برخورد نیروهای راهنمایی و رانندگی با این مسافربر‌ها، متأسفانه کماکان شاهد فعالیت غیرمجاز آن‌ها در سطح شهر هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز