خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی کاراته ناشنوایان کشور:

راه طولانی در رسیدن به آمادگی در پیش داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۳۴۱

مربی تیم ملی کاراته ناشنوایان گفت: تیم ملی کاراته ناشنوایان خود را برای مسابقات جهانی این رشته در آبان ماه در تهران و مسابقات المپیک ناشنوایان در سال آینده در برزیل آماده می کند و با توجه به روند آمادگی ورزشکاران راه طولانی در آمادگی صد در صد در پیش داریم.

مهدی مرادی در گفت و گو با ایلنا درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: ورزشکاران تیم پس از تست کرونا و تزریق واکسن وارد اولین اردوی آمادگی در سالن اختصاصی فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور شده اند و تمرینات آمادگی خود را زیر نظر مربیان دنبال می کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از بیست ورزشکار در اردو به سر می برند و از لحاظ آمادگی جسمانی و شرایط تمرین در وضعیت مناسبی قرار داشته و برخی از ورزشکاران ما سابقه کسب عناوین قهرمانی را در کارنامه خود دارند اما روند تعطیلی باشگاه های ورزشی آنها را از مرز آمادگی دور کرده است.

مرادی ادامه داد: از آنجا که تیم کاراته ناشنوایان خود را برای مسابقات قهرمانی جهان در آبان ماه آماده می کند وفرصت زیادی تا زمان مسابقه نداریم باید اردو های آماده سازی را با زمان بیشتر و با تمرکز بالاتر دنبال کنیم تا ورزشکاران هرچه زودتر به اوج آمادگی خود دست پیدا کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که مسابقات انتخابی چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: هنوز برای قضاوت و انتخاب نفرات اصلی زود است و فعلا برنامه برگزاری مسابقات انتخابی را اعلام نکرده ایم و تمام سعی کادر فنی بر آن است که همه ورزشکاران تمامی تلاش خود را برای کسب آمادگی حداکثری به کار بگیرند.

مرادی در تشریح امکانات و زیرساخت های لازم در اردو نیز اضافه کرد: امکانات و شرایط اردو در شرایط مطلوبی قرار دارد و مسئولان فدراسیون سرکشی های لازم جهت بررسی موانع و الزامات اردو را به صورت مستمر انجام می دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز