خبرگزاری کار ایران

حضور نماینده کرمانشاه برای اولین بار در لیگ فوتبال ساحلی بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۳۳۲

تیم عقاب زاگرس به عنوان نماینده استان کرمانشاه برای اولین بار در مسابقات کشوری لیگ دسته یک فوتبال ساحلی بانوان شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، فرشته پرتویی سرپرست تیم عقاب زاگرس از اماده سازی تیم عقاب زاگرس برای شرکت در مسابقات‌ کشوری لیگ دسته یک فوتبال ساحلی بانوان که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد خبر داد و گفت: باشگاه زاگرس برای اولین بار در استان کرمانشاه، در راستای توسعه فوتبال ساحلی بانوان در این مسابقات کشوری حضور می یابد.

فرشته پرتویی افزود: با توجه به استعداد و تلاش بازیکنان تیم عقاب زاگرس، امیدواریم که این تیم، نماینده ی شایسته ای برای استان کرمانشاه در این مسابقات باشند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی عقاب زاگرس گفت: مسابقات فوتبال ساحلی بانوان در کشور در قالب فعلی، برای اولین بار برگزار می‌گردد و باشگاه عقاب زاگرس تصمیم گرفت در این مسابقات شرکت کند

مریم پورتدین در خصوص روند آماده سازی تیم یادآور شد: حقیقت امر این است که در استان زمین مناسبی برای تمرین فوتبال ساحلی موجود نیست وبر این اساس به مدت یک هفته ، با همت و تلاش بازیکنان تیم عقاب زاگرس، زمین بازی در حد بسیار ابتدایی آماده سازی شده است و پس از آن به مدت یک هفته در این زمین مشغول تمرین هستند.

وی ادامه داد: نه تنها تیم عقاب زاگرس بلکه هیچ تیمی از کرمانشاه تا به حال تجربه بازی درفوتبال ساحلی را ندارند به همین دلیل انتظار بسیار زیادی از این تیم در مقابل نمایندگان استان های شمالی وجود ندارد اما این بازیکنان قابلیت های خود را در زمینه فوتسال ثابت کرده اند و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده اند و امیدواریم با توجه به این شرایط نتیجه قابل قبولی در سال اول در مسابقات کشوری کسب کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز