خبرگزاری کار ایران

حضور کرمانشاه در مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۴۷۵

سرمربی تیم ئاکو از حضور این تیم در مسابقات فوتسال بانوان لیگ دسته دوم کشور برای اولین بار خبر داد.

آزاده قمری در مصاحبه با ایلنا گفت: این تیم برای اولین بار در این مسابقات در تاریخ شنبه ۲۷شهریور ماه سال ۱۴۰۰ به مدت یک هفته در شهر آمل برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد

وی از آمادگی ۸۰ درصدی بازیکنان تیم ئاکو برای حضور در مسابقات خبر داد و گفت بازیکنان از نظر آمادگی و سطح فنی در وضعیت خوبی قرار دارند و بازیکنان از بدنه  آکادمی ئاکو هستند و رده سنی بازیکنان از ۱۴ سال شروع می‌شود.

قمری خاطرنشان کرد: تیم ما با استفاده از بازیکنانی وارد این مسابقات می شود که اکثر آنها دررده جوانان و حتی نوجوانان قرار دارند و امیدواریم با انگیزه ای که دارند بتوانند در مسابقات آمل توانایی خود را نشان دهند البته چند بازیکن با تجربه نیز در کنار تیم حضور دارند که عملکرد آنها مکمل عملکرد جوانان خواهد بود.

وی از برنامه های اجرا شده برای آمادگی تیم ئاکو برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور خبر داد وگفت: قرار بود مسابقات لیگ دسته دوم در اواسط مرداد ماه برگزار شود وتیم برای حضور در مسابقات  تمرینات بسیار فشرده ای را انجام دادند وچند مسابقه ی تدارکاتی هم برای آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان برگزار شد اما به دلیل تشدید کرونا مسابقات به تاخیر افتاد وسالن های ورزشی تعطیل و درنهایت  موجب تعطیلی تمرینات تیم شد.

سرمربی تیم فوتسال ئاکو افزود: هم اکنون با گرفتن مجوز دوباره برای حضور در سالن های ورزشی،تمرینات را در طی چند جلسه از سر گرفته اند اما به دلیل جلوگیری از آسیب دیدن احتمالی بازیکنان از برگزاری مسابقات تدارکاتی خودداری می‌کنند. اما از سطح آمادگی بازیکنان تیم ئاکو اطمینان خاطر دارد و گفت تیم ئاکو می‌تواند در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با گلایه از عدم حمایت مالی ارگان ها و سازمان های خصوصی از فوتسال بانوان یادآور شد: تیم ئاکو حامی مالی ندارند و تمامی امکانات را آکادمی باشگاه ئاکو شخصی است و از افرادی که توانایی مالی دارند درخواست حمایت مالی و اسپانسر کردیم اما نتوانستیم به نتیجه ای برسیم و این در حالی است که یقینا کرمانشاه پتانسیل بالایی از نظر فوتسال بانوان دارد و درصورت حمایت، قطعا تعداد بیشتری بازیکن ملی پوش از استان کرمانشاه در رده نوجوانان،جوانان و بزرگسالان حضور خواهند داشت.

قمری از برنامه های بلند مدت آکادمی باشگاه ئاکو خبر داد و گفت: با تمرین و تلاش از حضور در لیگ های پایین تر شروع کرده و با تلاش مستمر بازیکنان و کمک و همت مسئولین می‌توانند پیشرفت داشته باشند و در لیگ های بالاتری حضور داشته باشند و در لیگ برتر کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز