خبرگزاری کار ایران

هیأت‌های همگانی و کاراته، مجری برگزاری برنامه کاراته مهمان پارک ها در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۲۲۰

رئیس هیأت همگانی استان کرمانشاه گفت: برای اولین بار برنامه کاراته مهمان پارک ها با همکاری هیأت همگانی و هیأت کاراته استان کرمانشاه در جهت معرفی ورزش به مردم در پارک کوهستان کرمانشاه برگزار شد.

نریمان رحمانی در گفت و گو با ایلنا  خاطرنشان کرد: حضور ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه های ورزشی سرپوشیده یک واقعیت انکارناپذیر است و جامعه ورزش برای پیشبرد برنامه های تندرستی در جامعه در این شرایط باید برنامه ریزی مدون و جدیدی را اتخاذ کند و «کاراته مهمان پارک‌ها» یکی از برنامه های است که با همکاری هیات همگانی استان کرمانشاه و هیات کاراته استان برگزار شد.

رحمانی ادامه داد: هدف اصلی این برنامه معرفی ورزش، تبلیغ تحرک و تندرستی در جامعه، معرفی رشته ورزشی کیوکوشین کاراته و معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه در یک فضای سالم بدون حاشیه و با رعایت پروتکل های بهداشتی در یک محیط مناسب بود.

رئیس هیات همگانی استان کرمانشاه یادآور شد: در راستای برگزاری این برنامه تعامل خوبی با هیات کاراته استان، معاونت تربیت بدنی شهرداری کرمانشاه و هیات ورزش های زورخانه ای استان صورت گرفت و یک برنامه منظم در یک چهارچوب قانونی و زیبا به اجرا رسید.

رحمانی با اشاره به الگو برداری مجدد از این برنامه، گفت: این برنامه برای اولین بار درسطح استان برگزار شد و با الگو برداری از این طرح، سایر رشته های ورزشی و حتی سایر سبک های قانونی رشته ورزشی کاراته نیز می توانند جهت معرفی رشته و سبک خود در محیط پارک ها با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های اجرایی برنامه خود را دنبال کنند.

مسئول مسابقات سبک های آزاد هیات کاراته استان کرمانشاه نیز در حاشیه این مراسم گفت: هدف اصلی برگزاری این برنامه آشنایی مردم با رشته ورزشی کاراته و بخصوص بخش غیر کنترلی بوده است چرا که از آخرین مسابقات رسمی و که بازدید  عموم مردم همراه بوده است از این رشته ورزشی مدت ها می گذرد.

هیوا باتمانی خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور بیش از 50 فایتر رشته کیوکوشین کاراته استان کرمانشاه و با حمایت سبک Ifk  کیوکوشین کاراته استان کرمانشاه به صورت گرم کردن ،انجام حرکت های نمایشی و مبارزه نمادین برگزار و خوشبختانه با استقبال خوبی از طرف عموم مردم همراه بود.

باتمانی ادامه داد: ویروس منحوس کرونا باعث ایجاد فاصله بسیار زیادی بین ورزشکاران، خانواده های آنها و جامعه ورزش از باشگاه های ورزشی شده است و باید قبول کنیم بازگشت به روال سابق مستلزم برنامه ریزی متنوع ومستمری است که خوشبختانه در هیات کاراته استان کرمانشاه این برنامه ریزی صورت گرفته و در حال انجام است.

وی در پاسخ به این سئوال که برنامه ای برای برگزاری بخش بانوان نیز دارید گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در بخش سبک های آزاد هیات کاراته و حمایت های ریاست محترم هیات کاراته استان، برنامه دیگری نیز برای بخش بانوان طراحی شده است که به زودی به اجرا در خواهد آمد و آن برنامه نیز در نوع خود جذاب و دیدنی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز