خبرگزاری کار ایران

آب شرب شهر پاوه از نظر کمی و کیفی مشکلی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۱۴

شهر پاوه از حیثآب شرب از کمی و کیفی فاقد هر گونه مشکل است و امیدواریم با اتمام کارهای نیمه تمام تا پایان سال، خدمات ارزنده و در خور شأن شهروندان پاوه ارائه دهیم.

ایلنا: مدیر امور آب و فاضلاب شهر پاوه در تشریح عملکرد شش ماه سال جاری این امور، گفت: با برنامه ریزی‌های زمانبندی شده مبنی بر اجرای دقیق و به موقع پروژه‌های و به منظور جلب رضایت مشترکین شهر پاوه از ابتدای سال جاری تا اول مهر ماه اقداماتی مختلفی در حوزه‌های مهندسی و توسعه، حوزه بهره برداری، حوزه مشترکین انجام شده است، از جمله، ۱۲۶۸ متر توسعه و اصلاح لوله گذاری فاضلاب و در بخش آب نیز ۱۱۱۲ متر توسعه و اصلاح لوله گذاری آب اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پاوه، جلال محبی با اشاره به اقداماتی که در حوزه بهره برداری صورت گرفته است، افزود: اعم فعالیت‌های که حوزه بهره برداری امور آبفای شهر پاوه در این مدت انجام داده است به قرار زیر است: از مدار خارج کردن مخزن قدیم جمع آوری سراب هولی، احداثیک باب کلرزن دستی در جنب مخزن مرتفع سراب هولی، اتوماتیک نمودن ۲ حلقه چاه ۱و ۲ بید می‌ری، به مدار آوردن پروژه انتقال آب چشمه بل به نودشه.

مدیر امور آبفای شهر پاوه با اشاره به سایر فعالیت‌های انجام گرفته توسط این امور، گفت: رفع حوادثشبکه و انشعابات توزیع آب۶۵۰ مورد، رفع حوادثشبکه و انشعابات فاضلاب ۲۱۰ مورد، لایروبی منهول‌های شبکه فاضلاب ۴۲، تعویض کنتورهای خراب ۶۹، هم سطح سازی دریچه آب ۲۰ مورد از دیگر برنامه‌ها و عملکرد ما بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: شهر پاوه از حیثآب شرب از کمی و کیفی فاقد هر گونه مشکل است و امیدواریم با اتمام کارهای نیمه تمام تا پایان سال، خدمات ارزنده و در خور شأن شهروندان پاوه ارائه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز